Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاخره تیم الاهلی عربستان هم صاحب رئیس شد و مجید النفیعی موفق شد با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس هیات مدیره معرفی انتخاب شود

به گزارش طرفداری، الاهلی عربستان به عنوان یکی از چالش برانگیزترین تیم های حال حاضر فوتبال عربستان محسوب می شود که مشکلات فراوان آن باعث شد تا مدیری زیر بار ریاست این باشگاه نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله مومن، رییس قبلی هیات مدیره باشگاه الاهلی عربستان پس از حدودا دو ماه نشستن روی صندلی ریاست این باشگاه، به دلیل مشکلات مالی فراوان بالاجبار از پست ریاست استعفا داد تا مدیر دیگری جانشین او شود.

اما حالا می بینیم که اعضای مجمع عمومی باشگاه الاهلی عربستان، مجید النفیعی، رئیس جدید این باشگاه را برای جانشینی عبدالله مومن انتخاب كرد تا این مدیر باسابقه در فوتبال عربستان به همراه نفرات جدیدی که در عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمدند بتواند با موفقیت کار خود را استارت بزند.

رییس جدید الاهلی پس از انتخاب خود در اظهارات تلویزیونی گفت: امیدوارم خداوند به ما کمک کنند تا بتوانیم از مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیز به سلامت عبور کنیم. ما از قدمی که برداشتیم به خوبی آگاه هستیم و باید به اهداف خود نیز برسیم. ما می دانیم بازی های مرحله بعدی آسان نیست به همین دلیل از مردم می خواهم که ما را دعا کنند، در سوی دیگر نیز از بدهی سنگین مالی باشگاه نیز خبر داریم و برنامه هایی برای آنها آغاز کردیم که امیدوارم بدون مشکل همه آنها را سپری کنیم.

قابل ذکر است که النفیعی پس از استعفای شاهزاده ترکی الفیصل، برای چند ماه در سال 2018 ریاست باشگاه الاهلی را عهده دار شد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد وریا غفوری: منتقدین من شبیه ربات هستند نه آدم! / از لحاظ امکانات خیلی عقب هستیم رقم قرارداد سرمربی جدید الهلال؛ 13 میلیارد تومان برای 2 ماه! رییس سابق بنفیکا: از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را تن داور کنید! 11 برد، 1 تساوی و بدون باخت؛ منچسترسیتی با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد

به گزارش خبرآنلاین ،روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902747

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!