Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:05:55 GMT

۶ باشگاه ورزشی خراسان شمالی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۱۹۸۲

۶ باشگاه ورزشی خراسان شمالی پلمب شد

هادی جودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگرچه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا،  فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی استان دوباره از نیمه دوم فروردین امسال ممنوع اعلام شد اما با وجود این، شماری از باشگاه‌ها در اجرای این مصوبه مرتکب تخلف شده و اقدام به گشایش باشگاه کردند.

وی افزود: گروه های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره کل ورزش استان از واحدهای ورزشی در سطح استان بازدید کردند که در این میان ۶ باشگاه بدنسازی در بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه و سملقان که بدون توجه به ابلاغیه وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی باشگاه ها فعالیت می کردند، پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودی با قدردانی از همکاری بسیاری از باشگاه ها از ابلاغیه وزارت ورزش که فعالیت خود را تعطیل کرده بودند، خاطرنشان کرد: از آنجا که بحث سلامتی جامعه در میان است،  اگر باشگاهی مغایر با دستورالعمل های ستاد ملی کرونا رفتار کند با آن ها برخورد می شود.

وی با اشاره به تغییر رنگبندی کرونایی برخی از شهرستان های استان، گفت: با ایجاد شرایط جدید و براساس اعلام ستاد ملی کرونا اماکن ورزشی خصوصی و دولتی شهرستان های گرمه و رازوجرگلان می‌توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود از امروز در رشته های انفرادی و بدون برخورد آغاز کنند.

وی افزود: در این بین فعالیت رشته‌های پر برخورد مانند کشتی و کاراته و کمیته تمامی رشته های رزمی همچنان مجوز فعالیت ندارند.

به منظور مقابله با شیوع کرونا باشگاه ها و اماکن ورزشی خراسان شمالی از چهارم اسفند ماه سال ۹۸ تا اواخر فروردین ماه سال ۹۹ تعطیل  شد اما پس از یک ماه بازگشایی دوباره برای مقابله با گسترش کرونا در خردادماه پارسال تعطیل شد.

با توجه به متضرر شدن بسیاری از باشگاه ها و مربیان ورزشی، دوباره از ۲۷ شهریورماه سال گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا برخی از اماکن ورزشی بازگشایی شد.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها در خراسان شمالی، شهرستان بجنورد قرمز تیره و شیروان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. 

شهرستان های فاروج، اسفراین، مانه و سملقان و جاجرم هم در وضعیت نارنجی کرونا و شهرستان های گرمه و راز و جرگلان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بجنورد ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی باشگاه ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته ۵۰۰بازدید از مراکز دندانپزشکی صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده ۳۸ مورد تذکر و برخورد، ۳۳ مورد ارجاع به مقامات قضایی و ۱۳ مورد پلمب مرکز مداخله‌گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مرتضی فغانی در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته از 130 مطب و 122 درمانگاه و همچنین 110 درمانگاه ویژه دندانپزشکی و نیز 45 لابراتوار و 67 دندانسازی بازدید صورت گرفته است و  با 25 مداخله گر سلامت نیز برخورد قاطع شده است .

وی افزود: سال گذشته 500بازدید صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده 38 مورد تذکر و برخورد و 33 مورد ارجاع به مقامات قضایی و 13 مورد پلمب مرکز مداخله گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید.

فغانی با اشاره به 34 بازدید صورت گرفته و مراجعه 100 هزار نفر به مراکز درمانی در نوروز امسال تصریح کرد: در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران و مجاوران بارگاه رضوری، از 17 درمانگاه و 11 درمانگاه ویژه دندان پزشکی و 5 مرکز غیرفعال بازدید صورت گرفت .

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهم ترین چالش پیشرو با مداخله گران سلامت را ضعف قانون به معنای بازدارنده نبودن آن در برخورد با مداخله گران سلامت دانست و گفت:  یکی از مهم‌ترین برنامه های پیشرو در حوزه امور دندانپزشکی برگزاری جلسات برای هم اندیشی با دادستانی و مسئولان قوه قضایه در راستای اصلاح صدور احکام خواهد بود .

فغانی با اشاره به اینکه  مداخله گران سلامت با سودجویی  از ناآگاهی مردم با عناوین پزشکی و پرستاری اقدام به فعالیت درمانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کارشناسان این حوزه به صورت مستمر بر اساس پایش های دوره ای و نیز شکایت صورت‌گرفته، حتی در خارج از زمان  اداری بر مراکز درمانی نظارت می‌کنند و عملکرد آنها را مورد پایش قرار می‌دهند. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان