Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری آکسیوس به نقل از بیانیه این موسسه، این موسسه بر روی افزایش گردشگری و تجارت بین ۵ طرف امضا کننده (رژیم صهیونیستی، بحرین، امارات، مغرب و سودان) و توسعه برنامه‌ها در جهت تقویت ارتباط‌های مردمی بین آنها تمرکز دارد.

بر اساس این بیانیه، موسسه کوشنر همچنین تجزیه و تحلیل در خصوص مزایای عادی سازی و مزایای بالقوه‌ای که دیگر کشورهای عربی در صورت پیوستن به توافق ابراهیم دریافت می‌کنند، ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان “غیر حزبی” یک ماموریت ۵ ساله خواهد داشت و از طریق کمک‌های شخصی تامین مالی می‌شود.

سازش کشورهای عربی امارات، بحرین، سودان و مغرب با رژیم صهیونیستی با عنوان توافق ابراهیم که در سپتامبر ۲۰۲۰ در واشنگتن به امضا رسید، یکی از ضربه‌های مهلک دیگر دولت ترامپ و متحدان عربی وی به قضیه فلسطین بود.

کوشنر از آوی برکوویتز نماینده پیشین کاخ سفید در امور خاورمیانه، حیم سابان تاجر آمریکایی- اسرائیلی، عبدالله الخلیفه و یوسف العطیبه به ترتیب سفرای بحرین و امارات در واشنگتن و همچنین گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این مسیر کمک می‌گیرد.  

هیات مدیره این سازمان هنوز در حال شکل گیری است و قرار است تا نمایندگان سودان و مغرب را نیز شامل شود. بنیانگذاران این موسسه همچنین می‌خواهند دموکرات‌ها و مشاوران دیگری از منطقه را به جمع خود اضافه کنند.

راب گرینوی مشاور ارشد شورای امنیت ملی دولت ترامپ، به عنوان مدیر اجرایی این سازمان خواهد بود.

برچسب‌ها جرد کوشنر بحرین سودان اسرائیل مراکش ایالات متحده آمریکا امارات‌ متحده ‌عربی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرد کوشنر بحرین سودان جرد کوشنر بحرین سودان اسرائیل مراکش ایالات متحده آمریکا امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟