Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا می گوید. 

توماس توخل از صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا و فوتبال لندن، تیم های چلسی و رئال مادرید در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی این بازی را با نتیجه 2-0 پیروز شد و در مجموع با نتیجه 3-1، به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. توماس توخل، سرمربی چلسی حالا قرار است دومین فینال پیاپی لیگ قهرمانانش را تجربه کند. توخل در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

فداکاری تان از ژانویه تاکنون ارزشش را داشت؟

ارزش تک تک روز هایش را داشت. از همان روز اول عضوی از یک باشگاه شگفت انگیز بودم و شدیدا حمایت می شدم. بابت حضور در کنار زمین هدایت این تیم واقعا سپاسگزارم. عملکرد پر انرژی اجرا کردیم؛ مملو از انرژی مثبت و عطش پیروزی. روحیه مان را نشان دادیم، سختی کشیدیم در لحظاتی هم رنج بردیم. در نیمه دوم یک عکس العمل بزرگ بروز دادیم و لحظه ای از کار دست نکشیدیم؛ حتی پس از شانس هایی که از دست دادیم. در دو فینال حضور داریم و آن فداکاری هایی که شخصا از روز اول انجام دادم، یقینا ارزشش را داشتند. 

می توانستیم زودتر به گل برسیم  به شایستگی پیروز شدیم. نیمه اول کمی سخت بود چون آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند و باعث شدند کمی اذیت شویم. اما همه توپ های ما نیز خطرناک بودند. به هیچ وجه در دفاع کردن، عطش و اشتیاق مان به پیروزی را از دست ندادیم. در نیمه دوم حتی بهتر هم شدیم. می توانستیم خیلی زودتر از اینها به گل برسیم اما الان وقت انتقاد نیست. دستاورد بزرگی کسب کردیم و به تیم تبریک می گویم. از بازیکنانم منفی باف تر بودم. تاثیری که بچه ها روی من گذاشتند، بسیار چشمگیر و عظیم بود. فریب خوردم چون تیم به هیچ عنوان عقب ننشست.  هر ثانیه مقابل رئال مادرید خطرناک است 

شما در فوتبال، ممکن است هر لحظه گل بخورید اما مقابل رئال مادرید، هر ثانیه خطرناک است. آنها می توانند از هیچ گل بسازند بنابراین همیشه مقابل آنها لبه پرتگاه قدم می زنید. برای طاقت آوردن در چنین مواقعی، حتی اگر همزمان چندین فرصت گلزنی هدر می دهید، باید تمرکز و انرژی مثبت داخل زمین را حفظ کنید. 

عملکرد مندی  

ادوارد مندی؟ یک انسان خوب، با دستان و ذهنیتی فوق العاده قوی. خوشحالم که توانست دوباره کلین شیت کند.  

بازهم توخل، بازهم فینال اروپا 

حضور دوباره در فینال اروپا استعداد مرا نشان می دهد؟ شاید هم اینگونه نیست چون این تیم با تیم قبلی من متفاوت است (با خنده)! بابت اینکه توانستیم چنین دستاوردی کسب کنیم، بسیار خوشحالم. بسیار سپاسگزارم که شانس این را پیدا کردم تا زندگی ام را در فوتبال بگذرانم، به خاطر این داشتن چنین شوقی به عنوان یک حرفه ای، انجام دادن چنین کاری در این سطح از فوتبال، هدایت چنین تیمی و البته دومین حضورم در فینال، خیلی خیلی سپاسگزارم. 

بازی فینال 

فینال مقابل منچسترسیتی چطور خواهد بود؟ این سوال را 4 روز پیش از بازی از من بپرسید. صحبت در مورد فینال زود است، احتمال مصدوم شدن بازیکنان، روی فرم نبودن شان و هرچیزی  وجود دارد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. در کل امیدوارم به یک ترکیب خوب و آماده به استانبول برویم. کارمان هنوز تمام نشده است، راه زیادی برای رسیدن به استانبول طی خواهیم کرد و برای پیروزی در آنجا حاضر خواهیم شد. 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد وریا غفوری: منتقدین من شبیه ربات هستند نه آدم! / از لحاظ امکانات خیلی عقب هستیم رقم قرارداد سرمربی جدید الهلال؛ 13 میلیارد تومان برای 2 ماه! رییس سابق بنفیکا: از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را تن داور کنید! 11 برد، 1 تساوی و بدون باخت؛ منچسترسیتی با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید

اسطوره باواریایی‌ها مایل است بار دیگر دورتموند را در فینال لیگ قهرمانان ملاقات کند.

بب

طرفداری | مانوئل نویر به صحبت درباره اهمیت و بزرگی تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید پرداخت.

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید فردا در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. این دو رقیب سنتی قاره سبز پس از 5 سال بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و مانوئل نویر، گلر افسانه‌ای فوتبال آلمان یکی از بازیکنانی است که پس از گذشت سال‌ها هنوز مرد شماره 1 چارچوب دروازه اف‌سی بایرن به شمار می‌آید. 

مانوئل نویر که به تازگی رکورددار بیش‌ترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شده، در مصاحبه با یوفا در خصوص مسائل مختلفی از جمله تقابل حساس با رئال مادرید مصاحبه کرد که در ادامه می‌خوانید.

 نیمه نهایی مقابل رئال مادرید

همه رئال مادرید را می شناسند. آن‌ها تیم فوق العاده‌ای هستند و دوئل‌های بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین بازی‌هایی هستند که می‌توانید ببینید. کل دنیای فوتبال مشتاق این بازی‌هاست؛ ما هم مشتاق هستیم و می‌دانیم رسیدن به ومبلی و بازی در فینال آنجا کار سختی خواهد بود. به همین دلیل، باید در هر دو بازی در بهترین فرم خود باشیم و تمام توان خود را در زمین بگذاریم تا بتوانیم به فینال برسیم.

احتمال رویارویی دوباره با دورتموند در فینال

اول از همه، برای فوتبال آلمان بسیار خوب است که دو تیم در نیمه نهایی حضور دارند. همچنین به خاطر محل برگزاری فینال (ومبلی) و اینکه هر دو فینالیست ۲۰۱۳ دوباره در نیمه نهایی هستند، بسیار خاص است. بدیهی است که بازیکنان زیادی از آن روز دیگر بازی نمی‌کنند، اما من و توماس [مولر] به خوبی به یاد می‌آوریم که آن قهرمانی چقدر فوق العاده بود. حالا باید همه توانمان را بگذاریم تا دوباره به آنجا برسیم.

 قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

قهرمانی دوم واقعاً احساسی بود، این درست است. این یک دستاورد تیمی بود و متاسفانه نتوانستیم آن را با هواداران زیاد (به دلیل شیوع کرونا) جشن بگیریم. با توجه به نحوه آمادگی، روحیه و آمادگی جسمانی‌ای که با آن وارد بازی ها شدیم، فکر می کنم بهترین عملکرد تیمی‌ای بود که برای باشگاه انجام دادیم.

 شکستن رکورد کلین شیت در لیگ قهرمانان

مهمترین چیز نیست، اما برای هم تیمی‌هایم هم خوب است که به کارهای دفاعی‌مان و تمام هم‌بازی‌هایی که در گذشته با آن‌ها بازی کرده‌ام فکر کنیم. من با شالکه شروع کردم و بعد در بایرن ادامه دادم و این عالی است که هنوز کار من تمام نشده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس