Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک ۲۲ میلیارد تومانی مردم نوع دوست استان به ایتام در سال ۱۳۹۹ خبر داد. - اخبار استانها -

مجیدی الهی راد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد  با اشاره به فراخوان طرح محسنین در استان خراسان شمالی٬ از استقبال اقشار مختلف مردم از این طرح خبر داد و اظهار داشت: مجموع معلمان حامی فعال در طرح اکرام ایتام این نهاد هزار و 570 نفر است که  از این تعداد حامی معلم، هزار و 130 نفر بومی استان خراسان شمالی و باقی‌مانده از استان‌های دیگر کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته امداد خراسان شمالی  از  6هزار و 665  یتیم و فرزندان محسنین این استان حمایت می‌کند که سه هزار و 364  نفر آن‌هایتیم و باقی‌مانده نیز فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌چنین کارکنان شرکت نفت استان حامی مالی و معنوی 45 یتیم نیازمند استان شدند. 21 هزار و 914 حامی فعال نیکوکار که 20 درصد بومی هستند در طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند.

الهی تاکید کرد: سال گذشته حامیان 22 میلیارد و 3 میلیون تومان به ایتام کمک کردند. سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین استان به‌صورت نقدی و غیر نقدی ماهانه 486 هزار تومان است و سرانه پرداختی خیران نیز 91 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه سقفی برای کمک های نیکوکارانه وجود ندارد، افزود: حداقل کمک ماهانه هر حامی 20 هزار تومان است و هر حامی می‌تواند یک یا چند یتیم را تحت حمایت خود بگیرد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این جلسه از هدف‌گذاری جذب چهار هزار و 500 حامی جدید طی ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: سهمیه تمامی شهرستان‌ها تعیین‌شده و هر شهرستان موظف است طبق این پیش‌بینی نسبت به جذب حامی از دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی مددجویان کمیته امداد استانداری خراسان شمالی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان