Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:08:54 GMT

توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۹۳۶

توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با کمک خیران و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار پرس غذای گرم در ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش این تعداد غذای گرم توزیع شده در بین خانواده‌های مددجو و نیازمندان را ۱۶ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی طبخ و توزیع شود. صفری با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳ هزار و ۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان گفت: در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه در طرح پویش ایران همدل و اطعام مهدوی امسال طبخ غذای گرم به نیابت از شهدای گرانقدر استان انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب به ۲۵ میلیارد تومان کمک‌های خیران به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است، گفت: توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، آثار معنوی و برکات فراوانی برای انسان‌ها رقم می‌زند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر شبکه‌سازی حامیان طرح اکرام ایتام به ویژه حامیان خارج از کشور گفت: با استفاده از ظرفیت حامیان خارج از کشور و شبکه‌سازی می‌توان نسبت به جذب هموطنان خارج از کشور برای مشارکت در طرح اکرام اقدامات مهمی انجام داد.

صفری تصریح کرد: میزان دریافتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از حامیان و خیران نیکوکار در سال گذشته ۲۴ میلیارد و ۷۳۴ میلیون بوده که بصورت مستقیم به حساب ایتام و محسنین واریز شده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: عزت نفس استان زنجان ماه مبارک رمضان کمیته امداد نیکوکار محسنین یتیم غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی