Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:06:35 GMT

پاسخ به 250 سوال کودکان از خدا در نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۵۵۴

پاسخ به 250 سوال کودکان از خدا در نمایشگاه قرآن

مدیر انتشارات جمال از ارائه دو کتاب «خدایا اجازه» و «خاطرات شیطان» به عنوان دو اثر جدید این انتشارات در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: در کتاب «خدایا اجازه» به 250 سوال کودکان از خدا پاسخ داده شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی نسب، مدیر انتشارات جمال، در مورد حضور این انتشارات در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، گفت: انتشارات جمال با وجود اینکه در بخش بزرگسال نیز محصولاتی ارائه داده است اما با توجه به اینکه بیشترین کتاب‌هایی که ارائه داده‌ایم، در عرصه کودکان بوده است، بیشتر به انتشارات کودکان شناخته می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به معرفی دو کتاب برتر این انتشارات در نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت و افزود: یکی از کتاب‌هایی که مورد استفاده کودکان و خانواده‌ها خواهد بود، کتاب «خدایا اجازه» هست که در آن کودکان حدود 250 سوال از خدا می‌پرسند و خدا هم جواب آنها را می‌دهد.

سبحانی در ادامه به انتشار کتاب خاطرات خدا در گذشته اشاره و اظهار کرد: در آن کتاب که محوریت آن خداشناسی است، خداوند متعال یک سری خاطرات از رفتارها و اعمال بندگان خود نقل کرده است. بر همین اساس امسال و در نمایشگاه مجازی قرآن کریم کتاب «خاطرات شیطان» را نیز عرضه کرده‌ایم که در آن خاطرات شیطات از اعمال و رفتار انسان‌ها نقل شده است.

مدیر انتشارات جمال در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: کتاب‌های جذاب دیگری هم در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است که از جمله آنها، مجموعه کتاب‌هایی در مورد ائمه معصومین(ع) است. در این مجموعه کتاب‌ها و در هر کتاب پنج حدیث از یکی از ائمه نقل شده و مفاهیم آن را در قالب شعر و قصه ارائه داده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی قرآن کریم نمایشگاه مجازی قرآن کریم انتشارات جمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم