Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری روز گذشته میزبان خانم گودرزی و خانواده اش بود.

گودرزی درباره شرایط زندگی اش گفت: پنج سالگی تب شدید می‌کنم، از آنجا که واکسن فلج اطفال را نزده بودم کل بدنم فلج می‌شود. اما بعد از مدتی که زیر نظر پزشکان بودم فقط پای چپم ده سانت کوتاه می‌شود و لنگ می‌زند و موقع راه رفتن مشکل دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کودکی شلوغی داشتم و بچه فعالی بودم. با اینکه پای سمت چپم مشکل داشت همیشه زنگ ورزش در مدرسه دوست داشتم والیبال بازی کنم و معلم‌ها به خاطر اینکه من ناراحت نشوم، با من بازی می‌کردند.

گودرزی درباره ازدواجش توضیح داد: من در یک مطب کار تزریقات انجام می‌دادم. همسرم آن روز‌ها که سرباز بود به مطب من برای یکسری آزمایشات آمده بود. در رفت و آمد‌هایی که برای آزمایش داشت به هم علاقه مند شدیم من تا آن روز به خاطر مشکل پایم به ازدواج فکر نمی‌کردم.

وی افزود: زمانی که همسرم با خانواده اش مطرح کرد با ازدواج ما مخالفت کردند و بیش از چهار سال طول کشید تا ازدواج کنیم. روز خواستگاری مادر همسرم نیامد و فقط خاله همسرم با شوهرش آمدند. تا۶ ماه با من قهر بودند تا زمانی که حسین پسرم به دنیا آمد و دیگر رابطه برقرار شد. اما به خاطر گرفتن وام ازدواج و قرض گرفتن دچار مشکلاتی شدیم. از طرفی کرایه خانه هم باید می‌دادیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گودرزی عنوان کرد: این موضوع ادامه داشت تا اینکه سال ۹۰ که قرار بود فرزند دومم نیایش را به دنیا بیاورم، حدود ۱۰۰ میلیون هزینه کردم چراکه به ما گفتند بچه دچار مشکل است و ما هم پیگیر موضوع بودیم. من دسته چک داشتم و برای هزینه چک می‌دادم. همسرم پشت چک‌ها را تایید می‌کرد و زمانی که نتوانستیم پول را تامین کنیم حکم جلب برای هر دوی ما گرفتند.

وی افرود: سعی کردیم با همه سختی‌ها کنار هم باشیم، اما این اتفاق همه زندگی ما را تغییر داد. پول پیش خانه، حتی بیشتر لوازم خانه هم به خاطر بدهی همسرم از دست دادم و طلبکاران وسیله‌ها را از خانه ما بردند. از همه مردم می‌خواهم آن‌هایی که توان دارند به ما کمک کنند و تا خانواده ما دوباره کنار هم جمع شود.

در قسمت پایانی برنامه پدر خانواده به کمک عوامل برنامه و پویش دوباره زندگی از زندان آزاد شد و در برنامه حضور پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه مثل ماه شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: انجمن خدمات مختلفی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌کند که ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی، کمک هزینه بهداشت و درمان و اجاره‌بها، تحصیل فرزندان، و ایجاد اشتغال از جمله آن است.

وی ادامه داد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در حمایت از خانواده زندانیان، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این قشر آسیب‌پذیر شده و در سال گذشته نیز خوشبختانه شاخص‌ها و آمارها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش و اشتغال زندانیان و جذب مشارکت‌های مردمی به نحو مطلوبی افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: هدف اصلی در این حوزه تحقق درآمد پایدار است و در تلاش هستیم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای زندانی و خانواده همزمان دنبال شود تا بتوان حمایت‌های مالی پایدار را از خانواده‌های تحت پوشش به عمل آورد و در این راستا از ظرفیت و همکاری بخش خصوصی و کارآفرینان استفاده و استقبال می‌شود.

موسویان بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان استفاده کرده و همچنین بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان و بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال به اشتغال آنان کمک شده است.

کد خبر 6099404

دیگر خبرها

  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • زندانی شدن یک معلم به‌خاطر تشابه اسمی با یک فرمانده
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد