Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@04:33:08 GMT

۱۲ پروژه در قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۵۴۹

۱۲ پروژه در قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد

شهردار قزوین، گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای شهر و روستا، ۷ پروژه با اعتبار ۳۸.۸ میلیارد ریال، در مجموعه مدیریت شهری قزوین افتتاح و کلنگ ۵ پروژه نیز به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  آیین افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر ۳۸.۸ میلیارد ریال به مناسب روز ملی شوراها با حضور، فرخزاد معاون عمرانی استاندار،شفیعی فرماندار قزوین،  سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، حکمت اله داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهری قزوین به صورت ویدئو کنفرانس در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش طاهرخانی در این مراسم اظهار کرد: از مولفه های مهم شهرسازی انسان محور، توسعه فضای سبز و تامین سلامت جسم و روان شهروندان است، در این راستا مجموعه مدیریت شهری قزوین برآن است، پروژه هایی با رویکرد انسان محور اجرا کند. 

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت شورای شهر، ۱۲ پروژه سلامت محور، در راستای گسترش فضای سبز و با رویکرد انسان محوری، در ۴ منطقه شهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

طاهرخانی با بیان این که سه پروژه پیاده راه سازی خیابان های ملک آباد و بلاغی و سنگ فرش بازار ریسمان سنج در منطقه یک شهرداری قزوین افتتاح شد، گفت: این پروژه ها با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان، زیباسازی معبر، دفع و هدایت آب های سطحی و فصلی و توسعه عدالت محور شهر، اجرا شده است.

وی در ادامه به بهره برداری از بوستان ناحیه منفصل شهری ناصرآباد و همچنین افتتاح پارک محلی شهید انصاری اشاره کرد و افتتاح چنین پروژه هایی را روزنه امیدی برای بازگشت روحیه نشاط به اهالی فهیم شهر قزوین دانست. 

شهردار قزوین با اشاره به «افتتاح پاتوق محله فردوسی شمالی» در منطقه ۲ تصریح کرد: چنین پروژه های محله محوری می‌تواند نقش شهروندان را در محلات و همچنین مدیریت شهری پررنگ تر کند. 

بهره برداری از  بوستان طلیعه، افتتاح پارک محلی صنایع دستی در منطقه ۳ و همچنین کلنگ زنی بوستان ولایت در منطقه ۲ شهرداری از دیگر پروژه هایی بودند که شهردار قزوین با اشاره به آنها تاکید کرد: توسعه فضای سبز و مکان هایی برای تفریح شهروندان، از اهدافی بوده که مجموعه شهرداری قزوین از ابتدا کار دنبال کرده است و با یاری خدا و کمک شهروندان توانسته در این مسیر به موفقیت هایی دست پیدا کند. 

وی همچنین «کلنگ زنی پروژه تکیه تعزیه قزوین» را آغاز احیای مراسم آیینی تعزیه دانست که از سال های بسیار دور ریشه در فرهنگ و هنر مردم قزوین دارد که شهرداری نیز در نظر دارد تا جایی که می‌تواند و امکانات اجازه می‌دهد راه را برای احیای این هنر مذهبی هموار سازد. 

طاهرخانی در ادامه اظهاراتش از احداث فاز دوم زمین ورزشی منطقه نمونه گردشگری باراجین به عنوان یکی از نقاط روشن مجموعه شهرداری قزوین در راستای توسعه ورزش دانست.

شهردار قزوین یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، آیین بهره برداری از پروژه های مجموعه مدیریت شهری، به صورت ویدئو کنفرانس و در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ شهردار قزوین مدیریت شهری کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه