Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شورای رسانه و فضای مجازی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان در نامه‌ای خطاب به حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درخواست کرد که از آیت‌الله رئیسی برای حضور در کارزار انتخابات دعوت شود.

در بخشی از این نامه آمده است: طبق رهنمودهای رهبر انقلاب لازم است نامزدهای این انتخابات دارای کفایت مدیریت، عدالت‌خواه و ضدفساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به جوانان و امیدوار بوده و به توانمندی‌های داخلی معتقد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این نامه آمده است با توجه به کارنامه روشن آیت‌الله رئیسی در سال‌های مسؤولیت به ویژه دوره درخشان اخیر در قوه قضاییه، خواست عمومی در بدنه مردم و امت حزب الله و همچنین فعالان سیاسی و رسانه‌ای استان اصفهان نسبت به حضور ایشان در عرصه انتخابات شکل گرفته است.

در پایان این نامه درخواست شده است: بنا بر این در خواست می‌شود تا شورای ائتلاف با توجه مجدانه به این درخواست مردمی، پیگیر حضور امیدآفرین و وحدت‌بخش آیت‌‌الله رئیسی برای شرکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه ۱۴۰۰ باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی اصفهان انقلاب اسلامی فضای مجازی الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس