Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حفظ روحیه عدالت خواهی و ظلم ستیزی روز قدس را گرامی می دارند و در صفوف مقدم استکبارستیزی قرار دارند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روز قدس و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارتباط با آن گفت: روز قدس احیاء عزت امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز هر ساله به مناسبت روز قدس با حضور پرشور در عرصه راهپیمایی حمایت خود را از مستضعفین نشان می دهند.

وی اظهار کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حفظ روحیه عدالت خواهی و ظلم ستیزی روز قدس را گرامی می دارند و در صفوف مقدم استکبارستیزی قرار دارند.

وی با اشاره به اهمیت باورهای ایمانی برگرفته از شعائر دینی و ایمانی بیان کرد: یکی از وقایع جعلی تاریخی جریان هلکوکاست است که است که رژیم صهیونیستی با تکیه بر آن بر زور گویی خود و ادعاهای بی اساس ادامه می دهد.

پرچم مقدس قدس شریف نماد عزت مسلمانان جهان است

رئیس مرکز نیکوکاری مساجد استان البرز تصریح کرد: طی سال های اشغال قدس شریف توسط رژیم صهیونیستی جنایت های متعددی به مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین وارد شد که هر کدام از آن ها نمونه و سندی بر مظلومیت مردم فلسطین و سلطه گری و خونریزی رژیم صهیونیستی دارد.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال 1400 به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد ولی در همین فضا نیز با شور و حال وصف ناپذیر و استقبال پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه شد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: پرچم مقدس قدس شریف نماد عزت مسلمانان جهان است که خواستار بازگرداندن قبله اول مسلمانان (قدس شریف) هستند.

حجت الاسلام شکری در پایان افزود: لابی های اسرائیل همواره با نفوذ در ارکان مختلف کشورهای مسلمان سعی دارند تا به عزت و استقلال آنان آسیب وارد کنند ولی این امر با بصیرت مندی و آگاهی دینی مسلمانان به نتیجه نمی رسد و نخواهد رسید.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی قدس شریف قدس شریف فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد حجت الاسلام قدس شریف روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان

گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها شاهد نبرد جانانه مردم غزه با اسکتبار جهانی هستیم. رژیم غاصب صهیونیستی به همراه ایادی خود یعنی آمریکا و انگلیس جنایتکار، در حالی بی رحمانه علیه مردم فلسطین ائتلاف کردند و روزانه غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون می کشانند که مردم مسلمان و مظلوم غزه مقاومت معجزه آسایی را از خود بروز می دهند. آنچه برای ما و جهانیان بیشتر جلوه کرده، تقویت روحیه معنویت و حفظ آموزه‌های ناب اسلام در سخت‌ترین شرایط این نبرد است. «استقامتِ متکی بر معنویت» عبارتی است که تجسم آن را امروز در مردم مسلمان غزه مشاهده می‌کنیم و می‌توانیم از این صحنه‌ها درس‌های عبرت‌آموزی دریافت کنیم.

در فیلم‌های منتشر شده، افراد به ویژه نوجوانانی را می‌بینیم که با تلاوت قرآن سعی می‌کنند از آلام خود کم کنند و یا روحیه توکل خود را بالا ببرند؛‌ اما اکنون در تازه‌ترین فیلم منتشر شده از قضایای فاجعه‌بار غزه، صحنه‌ای بسیار شگفت‌آور را مشاهده می‌کنیم که انسان را به حیرت وا می‌دارد. گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود و در آن حالت آیات 36 تا 38 سوره نور را می‌خواند.

نگاهی به آیه ای از قرآن که مردم غزه با آن قوت می گیرند / «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِیلُ»

این فیلم را در ادامه مشاهده می‌کنید.

.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است