Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@04:33:08 GMT

۴۰ سری جهیزیه میان زوج‌های نیازمند در کرمانشاه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۵۹۵

۴۰ سری جهیزیه میان زوج‌های نیازمند در کرمانشاه توزیع شد

کامران هزار خانی از توزیع۴۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، کامران هزار خانی امروز جمعه در حاشیه مراسم توزیع جهیزیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان بسیج سازندگی امروز ۴۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند در سطح استان کرمانشاه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۱۵ میلیون تومان شامل پنج قلم کالای اساسی تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز است.

هزارخانی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته همزمان با آغاز نهضت کمک های مومنانه در ایامی که کرونا بر کشور و استان ما حادث شد تا امروز ۴۴۹ سری جهیزیه به کمک خیرین و گروه‌های جهادی و سپاه نواحی در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: امیدوارم خیرین که دست هموطنان خود را در شرایط کرونا می گیرند همچون گذشته کمک کنند تا فرهنگ ازدواج آسان را در سطح استان کرمانشاه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه سطح استان سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها