Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این هفته مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عاطفه سعیدی‌نژاد مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به منظور شرکت در برنامه‌های مختلف به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسئولان استانی نیز در این هفته در نشست‌های ستاد انتخابات، ستاد استانی مقابله با کرونا، شورای آرد و نان، رسیدگی به معوقات پاکبانان شهر شهرکرد، قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا و نشست بررسی مشکلات شهرداری‌های شهرستان بروجن به بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی استان پرداختند.

برگزاری ۲ گفتمان فرهنگی با موضوع «بررسی راهکارهای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات» و «معیارهای انتخاب درست از منظر امامین انقلاب»، برپایی آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی و مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس با عنوان «اهتزاز پرچم فلسطین» از دیگر برنامه‌هایی بود که در هفتمین هفته از سال ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری به اجرا در آمد.

لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس در دست بررسی است

قدرت‌الله حمزه نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصمم بودن نمایندگان مجلس بر اجرای این لایحه گفت: اشکالاتی که بر اجرای این لایحه وجود دارد رفع و تجدیدنظر می‌شود و با رفع مشکلات مالی و معیشتی فرهنگیان، این قشر جایگاه با ارزش خود را پیدا خواهند کرد.

مشکلات عمرانی لردگان و خانمیرزا با حضور معاون وزیر کشور بررسی شد

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نسبت به افزایش ارتقای شاخص‌های توسعه‌یافتگی۲شهرستان لردگان و خانمیرزا ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته از ۳۱ استان کشور انتخاب شده است تا شاخص‌های شهری و روستایی آن ارتقا داده شود که از چهارمحال و بختیاری ۲ شهرستان خانمیرزا و لردگان انتخاب شده است.

نماینده مجلس: ۲۱۹ روستای چهارمحال و بختیاری تنش آبی دارد

احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رفع چالش تنش آبی این تعداد روستا ۴۷۰ میلیارد تومان از محل فایناس ماده ۵۶ در لایحه بودجه مصوب شده است، افزود: بهره‌برداری از خط انتقال آب بن به بروجن می‌تواند بخشی از این تنش آبی را برطرف کند.

سیر نزولی شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مجید شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این وضعیت شکننده است و برای تند شدن شیب نزولی نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از عادی انگاری و غفلت نسبت به این ویروس هستیم، افزود: چهارمحال و بختیاری در خصوص میزان بروز شیوع کرونا هفتمین استان کشور است که نشان می‌دهد میزان شیوع در استان همچنان بالا است و مهم‌ترین موضوعی که به این وضعیت دامن می‌زند خوشه‌ها و برگزاری دورهمی‌ها است.

امام جمعه شهرکرد: قدس نماد حق و اسرائیل نماد باطل است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به اینکه روز قدس، یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است که تحول بخش این عصر و حیات‌بخش اسلام در این مقطع بودند، افزود: استکبار جهانی امروز برای محو انسانیت و زیر پا گذاشتن عدالت در دنیا می‌کوشد اما امام راحل در بیش از ۴۰ سال قبل راه مبارزه با صهیونیست را به‌ خوبی روشن و پرچم مقابله با استکبار را بلند کردند.

 ۳۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های عمرانی در سامان تغییر کاربری می‌یابد

کمال اکبریان فرماندار سامان با اشاره به برگزاری نشست توسعه شهری این شهرستان گفت: در این نشست برای تغییر کاربری ۳۵ هکتار زمین و اجرای صنایع نیمه مزاحم، فاز ۲ شهرک مسکونی ابوذر و سالن ورزشی تصمیم‌گیری شد.

مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت حق انشعاب خدمات معاف شدند

احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام، مددجویان تحت پوشش از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز از ابتدای امسال معاف شدند، گفت: در لایحه بودجه امسال طرح افزایش مستمری افراد زیرپوشش بهزیستی نیز تصویب شد که از ابتدای سال جاری اجرایی شده است.

ادوار گذشته انتخابات در چهارمحال و بختیاری آسیب‌شناسی می‌شود

جعفر مردانی رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی انتخابات در دوره‌های گذشته فرصتی را برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات فراهم می‌کند، گفت: این مهم در دستور کار ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستان‌ها قرار دارد و همچنین تعامل و همکاری با اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی مستمر مراحل انتخابات و تحقق شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری انجام خواهد شد.

۹۰ درصد پزشکان چهارمحال و بختیاری نسخه الکترونیکی صادر می‌کنند

محمود فروزنده مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به صدور نسخه الکترونیکی در تمامی مراکز و درمانگاه‌های غیردانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: اگر به هر دلیلی امکان نسخه‌نویسی الکترونیکی فراهم نباشد می‌توان از طریق سربرگ آن مرکز درمانی با درج کد ملی و کد استحقاق درمان برای بیمار تجویز کرد و این برگه به منزله برگه بیمه به شمار می‌آید.

۸۰۰ کارت هوشمند عشایری در چهارمحال و بختیاری صادر شد

یحیی حسین‌پور مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح حذف خانوارهای غیر عشایری از فهرست جمعیت عشایری گفت: هم‌اکنون ۳۶ هزار خانوار عشایری استان دارای دفترچه عشایری شده‌اند که بر اساس آخرین آمار ۲۳ هزار خانوار از این تعداد، زندگی عشایری دارند و عضو شرکت‌های تعاونی عشایری هستند و بقیه بر اساس پالایش جدید حذف می‌شوند.

ثبت‌نام مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی و همخوانی و همسُرایی قرآن کریم برای برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.quraniran.ir در این مسابقات نام‌نویسی کنند.

۱۲ مرکز خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

کیقباد قنبری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه گندم تولیدی از طریق سیلوی شهید استکی، کارخانه‌های آرد و با همکاری شرکت تعاون روستایی از کشاورزان خریداری می‌شود، افزود: برای رفع خطا و کاهش انحراف در خرید، تمامی مراکز خرید تضمینی گندم در استان به تجهیزات مورد نیاز همچون دوربین و باسکول مجهز خواهند شد.

خیر اهل بن چهارمحال و بختیاری هزینه حج را به درمان معلولان اختصاص داد

به گفته نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی استان، یک خیر اهل شهرستان بن به مناسبت شب‌های قدر، ۴۰۰ میلیون ریال هزینه سفر حج خود را برای درمان معلولان جسمی و بیماران روانی به بهزیستی استان اهدا کرد.

نظارت بر نانوایی‌ها چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود آنکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌های استان نسبت به میانگین کشوری ۲۰ درصد بالاتر است اما کارگروهی از دستگاه‌های متولی و نظارتی تشکیل خواهد شد تا علاوه بر تشدید نظارت‌ها در زمینه ایجاد تهویه مناسب، جلوگیری از تجمع و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت ویژه موارد مرتبط با کیفیت نان را نیز بررسی کند.

خیران چهارمحال و بختیاری ۲۴ میلیارد ریال به نیازمندان اهدا کردند

علی ملکپور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به کمک‌های خیرین از ابتدای ماه رمضان تاکنون گفت: در این مدت با فعال شدن ۵۸ آشپزخانه مهدوی در استان ۴۹ هزار پرس غذای گرم با هزینه بیش از ۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تهیه و بین جامعه هدف این نهاد، افراد نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

انتخاب رییس جمهوری با رای بالا تضمین‌کننده مولفه قدرت سیاسی است

احمد شیرانی از فعالان سیاسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشارکت حداکثری موجب می‌شود دولت آینده با اعتماد به نفس بالا تصمیم بگیرد و با اقتدار عمل کند، گفت: سیاست‌ها و برنامه‌های قوه مجریه در بستر همراهی اجتماعی توده‌های مردم محقق خواهد شد که اختلال در این مسیر حل مشکلات را با چالش همراه می‌کند و گسترش سایه بی‌اعتمادی بر قول و فعل دولت، خسارت جبران‌ناپذیری در جامعه به همراه دارد.

چگونه می‌توان از اضطراب کودکان مطلع شد

نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز اجرای طرح غربالگری اضطراب کودکان پنج تا ۶ سال با هدف شناسایی زودهنگام اضطراب کودکان گفت: پس از تکمیل پرسشنامه، نتیجه غربالگری به والدین اعلام می‌شود و در صورتی که کودکان دارای اختلالات اضطراب باشند به مراکز مشاوره و پس از آن به روان‌پزشک معرفی می‌شوند.

۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار گرفت

مجید شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: به جز شهرستان بن که موارد سرپایی در آن در حال افزایش است در دیگر شهرستان‌های استان شاهد کاهش موارد بستری و سرپایی هستیم که با توجه به شکننده بودن وضعیت کاهشی شیوع ویروس کرونا، انتظار می‌رود مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ها همراهی بیشتری داشته باشند.

۱۵ معدن در چهارمحال و بختیاری فعال می‌شود

به گفته مهرداد قاسمی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای فعال شدن دوباره این تعداد معدن یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود و با بهره‌برداری از این معادن حداقل برای ۱۰۵ نفر در استان اشتغال‌زایی خواهد شد.

بیمارستان فرخشهر در طول شیوع کرونا میزبان هزار و ۲۶۰ بیمار مبتلا شد

محمود فروزنده مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این تعداد بیمار از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان فرخشهر بستری شدند، افزود: ۵۰ درصد تخت‌ها در سه بخش این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است که به طور کامل از دیگر بخش‌ها مجزا هستند.

ذخایر خونی در چهارمحال و بختیاری به چهار روز کاهش یافت

حسین هاشمی مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متوسط ذخایر خونی باید ۶ روز باشد، گفت: ۳۵۰ بیمار تالاسمی در استان ماهانه به دریافت یک تا ۲ بار خون نیاز دارند و این در حالی است که اهدای خون در ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش یافته است.

شرایط حضور چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ کشتی فراهم می‌شود

جهانبخش سلیمیان رییس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: جمع‌آوری کمک‌های مالی و معنوی برای حضور در مسابقات لیگ کشتی در استان به صورت قطره‌ای در حال انجام است که با جمع شدن این کمک‌ها و در صورت برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشتی در سال جاری، تیم‌های استان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان تابع تصمیم ستاد ملی کروناست

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات نهایی در آینده دانش‌آموزان به خصوص انتخاب رشته و همچنین قبولی در دانشگاه، افزود: ۶۰ درصد نمره پذیرش در کنکور سراسری از نمره سوابق تحصیلی دانش‌آموزان است و این امر می‌طلبد که همه دانش‌آموزان در یک شرایط یکسان در امتحانات شرکت کنند.

نماینده مجلس: برای ارتقای جاده‌های شهرستان بروجن چاره‌اندیشی شود

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار گرفتن این شهرستان در مسیر استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب غرب و جنوبی کشور و تردد افزون‌ بر ۵۰ هزار خودرو از جاده‌های این شهرستان در شبانه‌روز، آسیب‌های جدی به وضعیت جاده‌های منطقه وارد کرده است و شهرداری‌های این شهرستان توان اقتصادی مطلوب، ماشین‌آلات مناسب و نیروی انسانی کافی برای رفع خسارت‌های وارد شده به جاده‌های ترانزیتی را ندارند.

معاون وزیر کشور: اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری‌ها تامین می‌شود

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بیان اینکه این سازمان برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های کم‌هزینه و زودبازده محرک در توسعه و جهش شهرهای کشور تسهیلات مورد نیاز را تامین و پرداخت می‌کند، گفت: به‌ زودی در نشستی مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سهمیه قیر شهرداری‌ها نیز بازنگری و برای رفع آن چاره‌اندیشی می‌شود.

کرایه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در صورت عادی شدن شرایط کرونا تعدیل می‌شود

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه تا پایان امسال افزایشی در کرایه‌های بخش ناوگان مسافربری اعمال نخواهد شد، گفت: در صورت بهبود وضعیت کرونا و عادی شدن شرایط برای استفاده ۱۰۰ درصدی از ظرفیت ناوگان، کرایه‌ها تعدیل خواهد شد.

خانمیرزا در چهارمحال و بختیاری آبی شد

به گفته سید راشد جزایری رییس مرکز بهداشت استان با کاهش تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در شهرستان خانمیرزا، این شهرستان از ۱۶ اردیبهشت در وضعیت آبی یا کم‌خطر شیوع کرونا قرار گرفت و با دوری از برگزاری دورهمی‌ها و پرهیز از حضور در تجمعات می‌توان این وضعیت را تداوم بخشید.

طرح «پویش سخن» در فضای مجازی کشور فعال شد

عاطفه سعیدی‌نژاد مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این پویش در راستای تشکیل جبهه مردمی، برنامه‌ریزی برای به میدان آوردن بانوان اندیشمند و صاحب سخن و هویت‌بخشی و برنامه‌ریزی برای حضور جدی مردم در عرصه تبلیغ شکل گرفته است، فعال‌سازی اقشار مستعد، سازمان‌دهی، گسترش امر تبلیغ در لایه‌های مختلف جامعه، توسعه شبکه تبلیغ مردمی و شکستن محاصره تبلیغاتی را از دیگر اهداف این پویش دانست.

توزیع ۵۰۰ تن برنج دولتی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

جهانبخش مرادی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه این میزان برنج در ماه مبارک رمضان و بر اساس شاخص جمعیت به شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است، افزود: همچنین به همین مناسبت یک هزار و ۳۰۰ تن روغن خوراکی ویژه خانوار و ۳۰۰ تن روغن مختص اصناف شامل شیرینی‌پزی، قنادی، رستوران، تولید نان فانتزی و سایر صنف‌های مرتبط در استان توزیع شد.

تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری ۲۶ درصد رشد کرد

حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تعداد کارگران استان را ۱۱۰ هزار اعلام کرد و گفت: تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان در سه سال گذشته از ۱۹۰ مورد به ۲۸۰ تشکل و انجمن افزایش یافته است.

آموزگاران همپای کادر سلامت در میدان مقابله با کرونا ایستادند

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، معلمان همانند کادر سلامت با حضور در میدان، اجازه تعطیلی آموزش را ندادند و فعالیت معلمان در فضای مجازی از طریق شبکه شاد، وضعیت آموزش کشور در دوران شیوع ویروس کرونا را مستمر نگه داشت.

امام جمعه شهرکرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با فرهنگیان و تجلیل از معلمان نمونه استان گفت: دشمنان برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند که انتخابات را منحرف کند و جامعه را در حال غبار آلودگی و تردید قرار دهند و در کشور تفرقه و چنددستگی ایجاد کنند که برای مقابله با این شیطنت‌های دشمن به یک بصیرت خدامحورانه نیاز است.

۶ هزار نمونه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان بروجن انجام شد

محمدحسن کرمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن با اشاره به اینکه این تعداد نمونه‌گیری  از ابتدای امسال تا ۱۲ اردیبهشت انجام شده است، گفت: در این مدت نتیجه آزمایش ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مثبت بود و ۳۰ نفر نیز به ‌علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

طرح شبکه‌سازی همیاران طبیعت در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گفته هومان خاکپور رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، هم‌اکنون پنج هزار نفر در استان از اقشار مختلف همیار طبیعت شده‌اند که از این تعداد ۷۰۰ همیار طبیعت در بحث اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع فعالیت دارند و از ابتدای امسال نیز کار اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص شبکه‌سازی گروه‌های همیار در استان آغاز شد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری: روز جهانی قدس نماد یکپارچگی امت اسلامی است

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: روز جهانی قدس نماد بارز وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلامی است و امت اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری در مقابل اشغالگران صهیونیستی ایستادگی و از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

شهرستان بروجن با تنش آبی جدی مواجه است

مسعود ملکی فرماندار بروجن با بیان اینکه میزان تامین آب آشامیدنی در شهر بروجن با مصرف برابر است و در صورت بروز اشکال، کم‌آبی، بی‌آبی و یا خروج یکی از چاه‌های تامین آب آشامیدنی از مدار، تنش آبی در شهرستان رخ خواهد داد، گفت: ضرورت دارد تا روند اجرایی طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن با دربرگیری نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری، هر چه سریع‌تر انجام، ‌تکمیل و بهره‌برداری شود.

دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری به پروتکل‌های بهداشتی بیشتر توجه کنند

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر توجه هر چه بیشتر مدیران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: هیچ کارمندی حق ندارد در زمان دورکاری به‌ صورت فردی یا گروهی از منزل خارج و یا در محیط‌های عمومی حضور یابد، در غیر این صورت، کارمند متخلف به تخلفات اداری معرفی و با وی برخورد قانونی می‌شود.

هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و دبیر قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان، پنج هزار بسته معیشتی از سوی این نهادهای حمایتی به شهرستان‌های استان ارسال و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

همچنین در این هفته، خبرنگاران ایرنای شهرکرد در گزارش‌هایی به بررسی تلاش‌های معلمان در دوران شیوع کرونا، توسعه طرح‌های صنعتی و تولیدی در چهارمحال و بختیاری و احیای دشت لاله‌های واژگون در پی اعمال محدودیت ورود گردشگران و قرق‌های چندساله اخیر پرداختند. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری حمل و نقل مسافری آبرسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری حمل و نقل مسافری آبرسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور روز جهانی قدس اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری با اشاره چهارمحال و بختیاری آغاز شد سازمان شهرداری ها و دهیاری ها استاندار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری گفت چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان مجلس شورای اسلامی شهرستان بروجن روز جهانی قدس رییس سازمان حجت الاسلام دانش آموزان ویروس کرونا بهره برداری معاون وزیر شیوع کرونا شهرستان ها پروتکل ها برنامه ها وزیر کشور خواهد شد برای رفع تنش آبی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
- همایش پیاده روی بانوان در بلداجی به مناسبت روز زمین هوای پاک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری