Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن تفتیان دونده ۱۰۰ متر کشورمان که حدود دو سالی است سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده، در این مدت چند بار حضور در اردوی فرانسه را تجربه کرد. وی در آخرین مورد نیز از هفته قبل تا المپیک در این کشور اردو زده تا بلکه نتیجه خوبی را در توکیو کسب کند.

این دونده در نخستین مسابقه خود در فصل جاری در جام امام رضا در مشهد شرکت کرد و نتیجه‌ای که کسب کرد رضایت بخش نبود، اما اتفاقی که افتاد، ربط دادن عدم نتیجه گیری به مسائل دیگر مانند دزدیده شدن کفش‌هایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع واکنش های زیادی را در پی داشت و حتی فدراسیون نیز ادعای او را پس از بازبینی دوربین‌ها رد کرد.

اگر جام امام رضا را فاکتور بگیریم، تفتیان در چند مسابقه مهم قبلی هم نتایج خوبی را کسب نکرده است. بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در قطر نتایج خوبی را برای دونده ایرانی به همراه نداشت و تنها موفقیت او تکرار سهمیه المپیک بوده است. در واقع، کارنامه اخیر این ورزشکار کشورمان نشان می دهد که سروصدای وی بیشتر و بالاتر از واقعیت هاست.

 

حالا او با هدف آماده سازی برای المپیک راهی فرانسه شده تا آنطور که مورد انتظارش است، تمرین کند و مسابقه تدارکاتی بدهد. در این بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی بیشترین حمایت را از وی کرده‌اند و حالا اوست که باید از این فرصت استفاده کرده و خودش را نشان دهد.

در شرایط فعلی و با وجود محدودیت و مشکلات مالی تمام امکانات برای کسب نتیجه خوب در المپیک برای این دونده فراهم شده و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نخواهد بود؛ حتی دزدیده شدن کفش‌ها و دویدن با پای برهنه!

 

المپیک میدان بزرگی است و او نیز یک بار آن را تجربه کرده و در چند سال گذشته نیز در کنار دوندگان بزرگ دویده است. با این اوصاف انتظاری که از این دونده می‌رود، اینکه حداقل بتواند رکوردهای قبلی خود را تکرار و یک بار دیگر تجربه حضور در نیمه نهایی داشته باشد، نتایجی که غیر از آنها نمی‌تواند رضایتی برای جامعه دوومیدانی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد الصحاف» سخنگوی جنبش حقوقی مردمی عراق تاکید کرد طرف آمریکا از گروهک‌های تروریستی برای تضمین منافع خود در عراق حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا از هر راهی که شده تلاش می‌کند از باقی مانده تشکیلات تروریستی داعش در عراق به عنوان بهانه‌ای برای طولانی کردن حضور خود در این کشور محافظت کند.

الصحاف اضافه کرد: موضع آمریکا، تداوم حضور نظامی در عراق برای تضمین منافع خود در این کشور و منطقه به ویژه خلیج فارس است.

وی بیان کرد: حضور آمریکا در عراق غیر قانونی بوده و باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک بر اساس یک جدول زمانی مشخص به پایان برسد.

هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی روز گذشته تاکید کرد که آمریکا برای احیا و فعال سازی گروهک‌های تکفیری با هدف باقی ماندن در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: این کشور از داعشی ها در تونس برای منفجر کردن مسجدهای شیعیان در کویت استفاده کرد. آمریکایی‌ها همچنین از عناصر داعشی در سوریه به نفع خود استفاده کردند.

قبیسی اضافه کرد: آمریکا به خوبی از شکست راهبرد خود در جنگ غزه و پیشروی‌های محور مقاومت در منطقه از طریق هدف گرفتن مستقیم رژیم صهیونیستی خبر دارد. این کشور می‌داند که حساسیت‌های مذهبی و فرهنگی در جهان اسلام به دلیل همبستگی میان گروه‌های مختلف حول محور حمایت از مقاومت فلسطین کمرنگ شده است.

کد خبر 6090762

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس