Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان به خبر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت عمان الریاضی عمان، برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد به قرارداد جدیدش با فدراسیون فوتبال عمان که تا سال 2022 ادامه دارد، متعهد است.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در واکنش به انتشار خبرهایی درباره مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران جهت پذیرفتن هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اکنون تمرکزم روی تیم ملی فوتبال عمان و چالش‌های بزرگی که در ماه‌های آینده پیش‌روی‌مان خواهد بود، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت الریاضی نوشت: جام ملت‌های عرب فرصت خوبی برای برانکو و شاگردانش برای نمایش سطح فنی خوب و توانمندی تیم عمان  است تا بتوانند به نتایج بهتری در تورنمنت‌های بزرگتر دست یابند.

فدراسیون فوتبال: برانکو هیچ‌وقت سرمربی تیم ملی نمی‌شود

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ فدراسیون فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال فوتبال عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد