Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:53:17 GMT

سپیدرود فاتح نبرد با ایرانجوان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۶۰۶

تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد تا در بوشهر تیم ایرانجوان را با یک گل شکست دهد و به نوعی فاتح دربی ریشه دارهای فوتبال ایران شود.

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر دو باشگاه قدیمی فوتبال ایران و از معدود تیم‌های خصوصی و قدیمی هستند که حضور این دو تیم در فراموشخانه لیگ دسته دوم نه فقط برای هواداران این دو تیم که برای کل فوتبال ایران فاجعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپیدرود که با آمدن نظرمحمدی جانی تازه گفته موفق شد تا علی رغم از دست دادن یک پنالتی در نیمه نخست و چند موقعیت گلزنی در دقیقه 79 توسط سید علی یحیی زاده تازه به میدان آمده با یک گل میزبان خود را شکست دهد تا نظرمحمدی در سه بازی هفت امتیاز برای تیم شهرش به ارمغان بیاورد. 

 


رشتی ها که به دلیل کرونا دو هفته از مسابفات بیرون بردند باید در سه روز دیگر در دومین مسابقه پی در پی خارج از خانه برابر نفت و گاز گچساران انتهای جدولی مسابقه عقب افتاده خود را برگزار کنند و در صورت برتری تا رتبه سوم جدول بالا خواهند رفت و می توانند امیدوار به بازگشت لیگ دسته اول باشند و ایرانجوان با این شکست خانگی همچنان در رتبه دهم جدول باقی ماند و باید در بازی های بعدیش به امتیاز برسد تا خطر سقوط به لیگ سه تهدیدش نکند.

 


دو باشگاه قدیمی فوتبال ایران از تیم‌های بازیکن‌ساز فوتبال ایران هم هستند و همین الان هم علی رغم نبودن شان در سطح نخست فوتبال ایران بازیکن‌های مطرح بسیاری را به فوتبال کشور معرفی کرده‌اند تا نشان دهند که استمرار در فعالیت با بازدهی و بازیکن‌سازی رابطه مستقیم دارد.


تاریخ تاسیس ایرانجوان بوشهر ۱۳۲۷ است و سپیدرود رشت ۱۳۴۷ یعنی این دو تیم به ترتیب 73 و 53 سال قدمت دارند و این اعداد وقتی مهم و جالب می‌شوند که بدانیم در لیگ یک اگر از ملوان انزلی فاکتور بگیریم هیچکدام از ۱۷ تیم باقی مانده پیش از سال ۱۳۷۰ وجود نداشتند (شاهین شهرداری بوشهر یک تیم تازه‌تاسیس است و با شاهین بوشهر تفاوت دارد) و در لیگ برتر نیز تعداد تیم‌های تازه تاسیس کم نیست.

 


در فوتبالی که ابومسلم، شاهین بوشهر و تهران، شموشک، راه آهن، جنوب اهواز، پاس تهران و آرارات جایی برای نفس کشیدن و زنده ماندن نیافتند اگر همین تعداد تیم‌های محدود باقی‌مانده قدیمی هم قطره قطره آب شده و از صحنه فوتبال محو شوند این اعتبار فوتبال ایران است که بیشتر از پیش لطمه خواهد دید و اگر قرار است تیم هایی مثل سپیدرود و ایرانجوان از این فوتبال پاک شوند لیگ فوتبال ایران از لحاظ قدمت تفاوتی با کشورهای تازه از راه رسیده جنوب خلیج فارس نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

دسته یک سپیدرود رشت ایرانجوان بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک سپیدرود رشت ایرانجوان بوشهر فوتبال ایران سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس