Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:25:35 GMT

واژگونی خودروی تیبا در کرمانشاه ۲ مصدوم به جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۲۵۷

واژگونی خودروی تیبا در کرمانشاه ۲ مصدوم به جای گذاشت

فرزین معتمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ای او سی هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: این گزارش مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا و مصدومیت سرنشینان آن در محله کسری شهر کرمانشاه بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بلافاصله نجاتگران تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شده و نسبت به رهاسازی راننده محبوس شده تیبا اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی تصریح کرد: راننده خودرو سواری تیبا تحویل اورژانس حاضر در محل حادثه شده و مصدوم دیگر توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 5206620

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جمعیت هلال احمر کرمانشاه واژگونی خودرو ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی هلال احمر مازندران اظهار کرد: در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه امروز شنبه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های هلال احمر دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

در این حادثه سه خانم و ۱۰ نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

هلال احمر مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین