Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@18:32:52 GMT

تشکيل کارگروه‌هايي در بسيج براي تحقق شعار سال

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۲۷۵

خبرگزاری آریا- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین: بسیج برای کمک به تحقق شعار سال کارگروه‌هایی را تشکیل داده است تا حد امکان موانع تولید را از میان بردارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دفاع پرس، ‎‎‎‏‏‏‎‎‏سردار «سید قاسم قریشی» درباره اقدامات این سازمان برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین به جهت حضوری که در جامعه دارد، با فعال کردن بسیج اقشار خود مانند بسیج سازندگی و صنعت، تلاش دارد با شناسایی موانع موجود و راهکار‌هایی که بتواند از تولید پشتیبانی کند، گامی در راستای تحقق شعار سال بردارد؛ لذا در این رابطه کارگروه‌هایی را تشکیل داده است تا با بکارگیری توانمندی‌های بسیج متخصصین و ارائه مشاوره و راهکار‌هایی تا حد امکان موانع تولید را از میان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص اقدامات این سازمان در آزادسازی زندانیان غیرعمد گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی کمک به محرومان است؛ براین اساس بسیج به‌عنوان پاره تن ملت همان‌گونه که در عرصه‌های مختلف مانند سیل و زلزله به کمک مردم شتافت، امروز هم که به‌واسطه گسترش کرونا بخشی از مردم دچار مشکل شده‌اند با تهیه کمک‌های مومنان، به یاری آن‌ها شتافته است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در همین راستا یکی از اقدامات بسیج در کمک‌های مومنانه‌ای که انجام می‌دهد، کمک به آزادسازی زندانیان غیرعمد است؛ لذا با کمک مردم و بسیج حقوقدانان در سال گذشته پنج هزار نفر از این زندانیان آزاد شدند و امسال هم امیدواریم بیش از پنج هزار نفر را آزاد کنیم که در همین رابطه از ابتدای سال جاری تاکنون 300 نفر آزاد شده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارگروه بسیج تحقق شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ

به گزارش ورزش ۳۶۰، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت سرگذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمامی بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری