Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:14:00 GMT

۳۰ ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان مرکزی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۴۶۳

۳۰ ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان مرکزی آغاز شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی به همین مناسبت به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای برنامه‌های این هفته در بخش‌های مختلف و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.
«علیرضا محمودی» با تبریک این هفته به همه امدادگران و تلاشگران عرصه امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر افزود: شعار هفته صلیب سرخ و هلال احمر امسال" یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی" عنوان شده که این شعار خود بیانگر اهمیت و جایگاه فعالان در این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، افتتاح دوره آموزشی عمومی و تخصصی و گسترش فعالیت‌های آموزشی در سطح جامعه و خانه‌های هلال بخشی از برنامه‌های هفته هلال احمر در این استان است.

محمودی اظهار داشت: تجلیل از اعضا فعال مشارکت کننده در مقابله با کرونا، افتتاح خانه‌های هلال، فراخوان اهدای خون توسط کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران، توزیع بسته‌های غذایی و کمک‌های مومنانه ویژه ماه رمضان به خانواده‌های کم برخوردار و متاثر از کرونا و تجلیل از مربیان آموزشی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: هلال احمر در آستانه صدمین سالگرد تأسیس خود در کشور است و امید است بتوان در قرن جدید مانند گذشته با خدمات قابل توجه و مثال زدنی امدادگران، اعضا و داوطلبان و  مردم، خدمات مطلوبی ارائه شود.

۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اراک استان مرکزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد