Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری کارکنان دولت در شرایط هشدار کرونا ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، این بخشنامه به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲) قانون مدیریت بحران (به استثنای نیروهای مسلح) ابلاغ شده است. 

با عنایت به روند صعودی موج جدید ویروس کرونا جهش یافته در کشور و قرمز شدن وضعیت اکثر استان‌ها و شهرستان‌های کشور و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تقاضا برای سفر و کم شدن ترافیک در سیستم حمل و نقل عمومی، کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی موظفند نسبت به اجرای دقیق مفاد بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷/۸/۱۳۹۹ با موضوع نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ادارات مرکز و استان‌ها و شهرستان‌ها در هر یک از شرایط سه‌گانه هشدار و کاهش نیروی انسانی بر اساس وضعیت شهرها، اقدام و نتایج اقدامات خود را در مرکز به کمیته عالی نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استان‌ها به استانداری منعکس نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورت وصول گزارش‌عدم رعایت و اعمال مفاد بخشنامه مذکور، با تخلفات مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف بر اساس بند (۱) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا (موضوع بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۵/۶/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور) برخورد خواهد شد. 

جمشید انصاری- معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

بیشتر بخوانید: دستوری فوری برای کاهش حضور کارکنان طبق وضعیت مناطق کارمندان از فردا به چه صورت باید سر کار حاضر شوند؟ موافقت گوگل با دورکاری بیشتر کارمندان لینک کوتاه: asriran.com/003HhY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت

ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از طریق کریدور دریایی قبرس که به دلیل کشته شدن کارکنان گروه‌های امدادی توسط رژیم صهیونیستی قطع شده بود، از سر گرفته شد. 

سخنگوی دولت قبرس گفت: "شامگاه جمعه کشتی جنیفر با مواد غذایی در داخل آن، بندر لارناکا را به سمت غزه ترک کرد. " 
در اوایل آوریل، تحویل کمک‌ها در چارچوب طرح آمالتیا قبرس به دلیل مرگ کارکنان سازمان جهانی آشپزخانه مرکزی متوقف شد.

در ۸ مارس، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در لارناکا از افتتاح یک کریدور دریایی بشردوستانه برای کمک رسانی به غزه خبر داد. این ایده چندین ماه است که توسط رئیس جمهور قبرس به طور مداوم مطرح شده است. یک مرکز لجستیک با قابلیت پذیرش ۲۰۰ هزار تن محموله در لارناکا، جایی که بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی قبرس در آن قرار دارد، مستقر شده است.

دولت نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهور قبرس معتقد است که سه عامل کلیدی به نفع طرح آمالتیا قبرس است: نزدیکی جغرافیایی کشور جزیره‌ای قبرس به منطقه تحت محاصره، وجود زیرساخت‌های لازم برای دریافت کالا و روابط استراتژیک با کشور‌های همسایه. 

در همین حال، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن یک اسکله موقت در نوار غزه ایجاد خواهد کرد تا کالا‌هایی را که از طریق دریا به این منطقه تحویل داده می‌شود، دریافت کند. اسرائیل بر مشارکت خود در تضمین کنترل جریان کمک‌های بشردوستانه اصرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری