Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:32:27 GMT

جاده ‌های ١٠ استان بارانی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۵۹۲

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در محدوده ورودی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: با توجه به بار ترافیک صبحگاهی و سفرهای ورود به شهر تهران، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ترافیک در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ها شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص انسداد برخی محور ها نیز گفت: محورهای معلمان - شاهرود، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، جندق - معلمان، شهداد - نهبندان خرم آباد - پلدختر در حال حاضر مسدود هستند. سایر جاده های اصلی کشور باز و ترافیک روان دارند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی های پراکنده در اکثر جاده های استانهای کشور تا پایان هفته احتیاط بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه با توجه به لغزندگی جاده ها بسیار ضروری است و خودروهای حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر باید آمادگی لازم برای سفر در این شرایط را در جاده ها داشته باشند.

شیرانی، در خصوص محدودیت تردد میان شهرها نیز گفت: محدودیت تردد بین شهرها در گروههای قرمز و نارنجی ادامه دارد و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳بامداد در تمامی شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی برقرار است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین جاده باران ترافیک نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز