Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ازادامه عملیات اجرایی ساخت چهارخطه گردنه صلوات اباد وپیشرفت ۸۰ درصدی آن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، عرفان مرادی اظهار کرد:  طرح احداث چهارخطه گردنه صلوات آباد به طول 21کیلومتر بخشی از پروژه بزرگراهی سنندج –همدان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ازجمله مطالبات دیرینه مردم شریف سنندج می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادی ادامه داد: این پروژه در سه قطعه تعریف شده که قطعه اول آن به طول ۹.۲ کیلومتر تحت پیمان شرکت جهاد نصر کرمانشاه ، قطعه دوم آن به طول ۵.۴ کیلومتر تحت پیمان شرکت آوا دژو قطعه سوم آن نیز که تحت پیمان شرکت جهادنصر کردستان است ۶.۲ کیلومتر طول دارد.

وی گفت: ۱۲ کیلومتر از پروژه قبلا به بهره برداری رسیده و هم اکنون مورد استفاده بوده و ۵ کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت است.

مرادی خاطرنشان کرد: درمجموع ۴، کیلومتر از مسیرباقیمانده که امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ، تاکنون برای اجرای این حجم از عملیات ۶۸ و نیم میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام وبهره برداری از چهارخطه گردنه صلوات آباد ۴۰میلیارد تومان (بدون احتساب تونلهای چهارگانه)اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارخطه گردنه صلوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد