Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون وزیر صمت در دیدار با سفیرهند با ابراز ناخرسندی از کاهش مبادلات تجاری بین ایران و هند برتلاش برای رفع موانع تجارت متقابل و یافتن راهکارهای جدید برای توسعه روابط تجاری دو کشور تاکید کرد.

به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در دیدار ویدئو کنفرانسی با قدم درمندرا، سفیر هند در تهران، اظهار داشت: لازم است تا مذاکرات موافقت‌نامه تجارت ترجیحی تبادل فهرست‌های کالایی موضوع موافقت‌نامه مذکور و اقدامات لازم جهت بازگرداندن کالاهای پتروشیمی، صنعتی و فولاد به سبد کالاهای صادراتی ایران به هند، به سرعت وارد فاز اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: در همین زمینه توافق شد با همکاری نزدیک سفارت هند در تهران، موضوعات مذاکره شده هر چه زودتر اجرایی شود و هماهنگی لازم برای ملاقات مسئولان سازمان‌های بهداشت، گمرک و استاندارد دو کشور برای حل مشکلات مربوط به صدور مجوزهای لازم وارتقای همکاری‌ها از طریق ویدئو کنفرانس صورت گیرد.

در ادامه سفیر هند با اشاره به تعیین تاریخ برگزاری ویدئو کنفرانس رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و همتای هندی وی تاکید کرد که هرچه سریع‌تر و حداکثر ظرف سه هفته آینده این موضوع از طریق سفارت پیگیری و نهایی شود.

خاطرنشان می‌سازد، در پایان این دیدار، طرفین بر عزم دو کشوربرای توسعه و بهبود مناسبات اقتصادی و تجاری تاکید و توافق کردند در شرایط موجود موضوعات از طریق ویدئو کنفرانس بررسی و اجرایی شود تا در زمان رفع ویروس کرونا ملاقات‌های رو در رو بین هیأت‌های ایرانی و هندی برگزار شود.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اجرایی شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران