Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش دانشجویی سفره‌دار به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان و با حمایت بنیاد علوی در مناطق محروم استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویش دانشجویی سفره دار به همت دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان و با حمایت بنیاد علوی و جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پویش هر ساله در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و دانشجویان امسال ۲۶۰۰ وعده غذای گرم بین مردم نیازمند توزیع کردند.

این وعده‌های غذایی در روستای کبیرآباد شهرستان ری، روستای سرایجوق کبودرآهنگ، دولت آباد در شهرستان بهار، مناطق حاشیه نشین همدان و اسدآباد توزیع شد.

پویش سفره دار در ۲ بخش پخت غذا برای مناطق حاشیه نشین و تأمین و توزیع بسته‌های افطاری ساده برای عامه مردم انجام می‌شود. بخش دوم این پویش با هدف گسترش فرهنگ افطاری ساده دادن به مردم صورت می‌گیرد.

دانشجویان در این پویش توانستند ۱۰۰۰ بسته افطاری ساده شامل نان و پنیر، خرما، گردو و شله زدر به همراه بسته فرهنگی توزیع کنند.

در پویش سفره دار بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان حدود ۹ میلیون تومان از سوی بنیاد علوی و ۲۰ میلیون تومان هم از طریق کمک‌های مردمی جمع آوری شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان پویش سفره دار پویش دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان افطاری ساده سفره دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه امروز جمعه برای اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه در این تظاهرات سرکوب تظاهرات‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین را محکوم کردند.

جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین از هفته گذشته در سراسر آمریکا شدت گرفته و به چند کشور دیگر سرایت کرده و تاکنون صدها دانشجو توسط پلیس دستگیر شده‌اند. این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد. دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه نموده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادها اعتراض بلند کرده و شعار ما حماس هستیم را می‌دادند.

کد خبر 6089265

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟