Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الشبابیه عربستان در خبری مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به برگزاری دیدارهای تیم‌های ایرانی و عربستان در زمین بی‌طرف پایان دهد.

با پایان مرحله گروهی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت‌ها مشخص شد که برخورد چهار تیم ایرانی و عربستانی در این دور از مسابقات، سوالات زیادی را پیرامون مکان برگزاری آن برای طرفداران دو تیم پیش آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۲۰۱۶ بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا به دلیل روابط سیاسی میان ایران و عربستان، بازی‌های نمایندگان دو کشور با یکدیگر را در زمینی بی طرف برگزار کند ولی در این دوره از رقابت‌ها، به دلیل برگزاری بازی‌های هر گروه به صورت متمرکز در یک کشور، دو تیم فولاد و استقلال راهی عربستان شدند تا طلسم عدم حضور تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین طرف مقابل شکسته شود.

با این حال و پس از برخورد استقلال با الهلال و تراکتور با النصر، گمانه‌زنی‌های زیادی درخصوص مکان برگزاری این دو بازی مطرح شد. طبق جدول برنامه زمانبندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل مشخص کرده بود، تیم‌هایی که از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود می‌کنند، در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی میزبان حریف خود خواهند بود ولی برخورد تیم‌های ایرانی و عربستانی با یکدیگر و بحث برگزاری دیدارها در زمین بی طرف، این قوانین را تحت الشعاع قرار داد.

اما اکنون روزنامه الشبابیه عربستان در خبری اختصاصی و به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که AFC قصد دارد به بحث برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف پایان دهد و به این ترتیب دیدار استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران و همچنین بازی تراکتور و النصر در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض برگزار خواهد شد.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر برگزاری بازی‌های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت متمرکز در یک کشور مطرح و حتی از کشورهای قطر و یا امارات به عنوان میزبان این دو مرحله یاد شد اما اکنون این روزنامه عربستانی که پیش از این خبر اعطای میزبانی ۳ گروه از لیگ قهرمانان آسیا به عربستان را نخستین بار منتشر کرده بود، اعلام کرده است که بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار نمی‌شود.

به هر حال تا اعلام رسمی‌خبر دقیق مکان برگزاری دیدارهای استقلال با الهلال و همچنین تراکتور با النصر باید منتظر ماند و دید بالاخره کنفدراسیون فوتبال آسیا به قانون برگزاری بازی‌های نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف پایان خواهد داد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال و الهلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال ایران استقلال و الهلال لیگ قهرمانان آسیا میزبانی استقلال در آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا ایرانی و عربستان زمین بی طرف یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که حواشی خاصی در آن به وجود آمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:30 با حضور هواداران این تیم‌، در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

استقبال خوبی از تمرین شده بود و بانوان و آقایان هوادار با حضور در کمپ حجازی، به تشویق جواد نکونام و شاگردانش پرداختند.

حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

بهتاش فریبا، حمید بابازاده، عباس سرخاب، مازیار کاردار و رضا رجبی از پیشکسوتان استقلال در تمرین حضور داشتند و مورد استقبال نکونام قرار گرفتند.

چمن کمپ مرحوم حجازی کیفیت مطلوبی داشت، اما چاله‌های زیادی در برخی نقاط آن به چشم می‌خورد.

آتیلا حجازی که به عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شده، در کمپ حضور داشت و مراسم معارفه او نیز در رختکن برگزار شد.

حجازی سرپرست تیم استقلال شد

سید حسین حسینی و روزبه چشمی به صورت ویژه از سوی هواداران تشویق شدند.

پیشکسوتانی که در محل تمرین حضور داشتند با درخواست نکونام به زمین چمن آمدند و با بازیکنان و مربیان عکسی به یادگار انداختند.

فرشید سمیعی که اخیراً به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شده، در تمرین آبی‌ها حاضر بود. نکته عجیب این است که هواداران در محل تمرین، واکنشی به حضور او نداشتند و برخی‌ها حتی او را نشناختند!

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال که چند دیدار اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به صورت اختصاصی تمرین کرد.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

امیرحسین صادقی، مدافع پیشین استقلال که یکی از حاضران در تمرین بود، دقایقی با نکونام و چشمی صحبت کرد.

مهدی هاشمی‌نسب با کسب اجازه از نکونام در تمرین امروز حضور نداشت.

استقبال پُرشور هواداران استقلال از تمرین تا حدی بود که برخی از آنها مجبور شدند تمرین را به صورت ایستاده تماشا کنند.

کودکان زیادی به همراه خانواده‌های‌شان در محل تمرین دیده می‌شدند. عوامل کمپ برای آسایش این کودکان اجازه دادند کنار زمین قرار بگیرند اما آنها ناگهان به سمت سید حسین حسینی که در گوشه زمین مشغول تمرین بود، هجوم بردند تا عکس یادگاری بگیرند.

در بخشی از تمرین، کودکان زیادی به سمت حسینی رفتند که دروازه‌بان استقلال به شوخی گفت اینها جیمی‌جامپ‌های جدید هستند.

هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم، به استقلال افتخار می‌کنیم

چند نفر از هواداران استقلال که منزل‌شان در اطراف کمپ مرحوم حجازی بود، تیم محبوب خود را پشت بام خانه خود تشویق می‌کردند.

کوین یامگا همانند ماه‌های اخیر، در شرایطی تمرین می‌کرد که یک چشم او بانداژ شده بود.

پدر محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان که در بازی با تراکتور تبریز برای نخستین بار درون دروازه استقلال قرار گرفته بود، در تمرین حضور داشت و مورد استقبال بهزاد غلامپور و حسینی قرار گرفت.

پس از اینکه تمرین به پایان رسید، هواداران ناگهان به زمین هجوم آوردند و بازیکنان به سختی به سمت رختکن رفتند. ازدحام به حدی بود که عوامل کمپ دچار دردسر شدند.

 

.

 

.

 

تیم استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، روز 17 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم