Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:35:43 GMT

ممنوعیت مسافرت به کرمانشاه در تعطیلات عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۴۶۶

ممنوعیت مسافرت به کرمانشاه در تعطیلات عید فطر

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر جدیت در استمرار مراقبت‌های بهداشتی گفت : از ظهر روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت، مصادف با تعطیلات عید سعید فطر مسافرت به استان کرمانشاه ممنوع خواهد بود و تمام راه‌های ارتباطی ورودی و خروجی استان مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آغاز پیک بیماری کرونا پس از تعطیلات عید فطر پارسال، گفت : این تجربه به ما گوشزد می‌کند که باید مراقبت بیشتری در این ایام داشته باشیم، به ویژه در شهرستان‌های منطقه اورامانات لازم است فرمانداران نشستی با ائمه جمعه داشته و شهروندان را نسبت به حساسیت شرایط آگاه کنند.

او با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از سوی صداو سیما افزود: همچنین می‌طلبد نیروی انتظامی نیز حساسیت لازم را نسبت به تردد‌ها داشته باشد، چرا که ما به هیچ وجه پذیرای مسافر در تعطیلات عید فطر نخواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با انتقاد از ادامه غیبت برخی مدیران در جلسات ستاد کرونای استان افزود: علیرغم تذکرات، همچنان این غیبت‌ها ادامه یافته که نشان دهنده بی توجهی به اولین اولویت استان یعنی حفظ سلامت مردم است.

خوش اقبال گفت: حضور مدیران کل در ستاد کرونا نشان دهنده جایگاه این ستاد است، از این رو از امروز حتما غیبت مدیران در جلسات ستاد کرونا به وزارتخانه‌های مربوطه جهت اطلاع و رسیدگی گزارش می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران عید فطر ویروس کرونا تعطیلات عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟

اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند.

به گزارش ایسنا، آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی، اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشورها در روزهای تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشورهای همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه