Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@02:08:48 GMT

شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا افزایشی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۶۰۶

خبرگزاری آریا - شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای دومین هفته پیاپی افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا برای دومین هفته پیاپی شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز را افزایش دادند، زیرا افزایش قیمت نفت در ماه‌های اخیر تولیدکنندگان نفت شیل را به آغاز فعالیت‌های حفاری ترغیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (17 اردیبهشت‌ماه) خود آورده که مجموع دکل‌های حفاری آمریکا در این هفته نسبت به هفته پیش از آن هشت دستگاه افزایش یافته و به 448 دستگاه رسیده، این تعداد بالاترین رقم از ماه آوریل 2020 است.
بر اساس این گزارش، مجموع دکل‌های آمریکا نسبت به مدت مشابه پارسال 78 دستگاه یعنی 20 درصد افزایش یافته است، تعداد دکل‌های حفاری همچنین 84 درصد نسبت به ماه اوت 2020 - کاهش بی‌سابقه دکل‌ها- افزایش یافته است.
مجموع دکل‌های نفتی آمریکا در هفته منتهی به هفتم مارس (جمعه، 17 اردیبهشت‌ماه) نسبت به هفته پیش از آن دو دستگاه افزایش یافت و به 344 دستگاه رسید، در حالی که شمار دکل‌های گازی هفت دستگاه افزایش یافت و به 103 دستگاه رسید.
قیمت نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا در هفته مورد اشاره حدود 65 دلار برای هر بشکه بود.
با توجه به اینکه قیمت‌ها از اکتبر سال 2020 بیشتر روند افزایشی داشته‌اند، بعضی از شرکت‌های انرژی اعلام کردند پس از کاهش هزینه‌های حفاری و تکمیل در دو سال گذشته، قصد دارند هزینه‌های خود را در سال 2021 کمی افزایش دهند و به همین دلیل افزایش شمار دکل‌ها محدود بوده است.
شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده و مورد توجه فعالان بازار نفت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکل های حفاری افزایش یافته شمار دکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم