Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سردار "علی اکبر جاویدان"  اظهار داشت: پس از اعلام شکایت چند تن از شهروندان خصوصا بانوان که در یک تاکسی مورد سرقت و زورگیری مسلحانه قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد تاکسی مورد نظر سرقتی بوده است، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را آغاز و موفق شدند بااقدامات اطلاعاتی اعضای باند و خودروی استفاده شده در سرقت ها را شنایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از مشاهده تاکسی سرقتی ماموران به تعقیب آنها پرداخته و 2 فرد سارق نیز با بی توجهی به اخطارهای مکرر پلیس، شروع به تیراندازی به سمت آنها کردند.


سردار جاویدان افزود: به دنبال این اقدام و پس از توقیف تاکسی، سارقان از فرصت پیش آمده استفاده و با ربودن یک دستگاه خودرو تیبا مجددا اقدام به فرار کردند اما در نهایت و با شجاعت و اقتدار پلیس، این خودرو نیز توقیف و سردسته باند دستگیر شد.


وی با اشاره به متواری شدن دیگر سارق مسلح، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده تاکنون به ارتکاب 15 فقره سرقت با تهدید سلاح گرم از شهروندان و خصوصا بانوان در کرمانشاه اعتراف کرده است.


رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر توقیف 2 دستگاه خودرو تاکسی و تیبای ربوده شده، در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه سارقان مسلح مقداری از وسایل سرقتی مربوط به شاکیان، 2 قبضه سلاح، تعدادی فشنگ و 2 دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد.


وی در پایان با بیان اینکه افرادی که مورد سرقت قرار گرفته اند برای شکایت میتوانند به پلیس اگاهی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار به مقابله با چنین افرادی که امنیت روانی جامعه را با اخلال روبرو می کنند برخورد و قطعا دستگاه قضائی نیز احکام لازم را در این خصوص صادر می کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه علی اکبر جاویدان سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر