Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید قبایی زاده روز شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت بوکس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: همت مسؤولان فدراسیون بوکس تمرکز بهتر و بیشتر بر روی رده های سنی پایه این رشته ورزشی در کشور خواهد بود. 

وی افزود: بر اساس رویکرد مسؤولان فدراسیون بوکس اولویت توزیع تجهیزات و امکانات این رشته ورزشی با استان های کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر فدراسیون بوکس بیان کرد: تمامی ظرفیت فدراسیون برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش این رشته ورزشی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به کار گرفته می شود. 

قبایی زاده عنوان کرد: فدراسیون بوکس در سه سال گذشته اقدام هایی ارزنده انجام داده که یکی از مهمترین آنها اعزام تیم های ملی تمامی رده های سنی به رقابت های جهانی است. 

وی ابراز داشت: ایران در رقابت های المپیک ۲۰۲۲ توکیو ژاپن ۲ سهمیه در وزن های ۵۷ و ۷۵ کیلوگرم دارد. 

دبیر فدراسیون بوکس گفت: بوکسورهای مستعد ایران در دوره های قبل رقابت های المپیک همواره جزو شانس های کسب نشان بودند که امید است در المپیک پیش رو نتایج مطلوبی را تصاحب کنند. 

قبایی زاده اظهار داشت: درخواست ها و نیازمندی های هیأت، ورزشکاران، داوران و مربیان بوکس کهگیلویه و بویراحمد به فدراسیون اعلام تا به آنها رسیدگی شود. 

وی افزود: انتظار می رود که مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد کمک کار و یاریگر رییس جدید هیأت بوکس استان باشند تا این رشته ورزشی بیش از پیش ارتقا یابد. 

قبایی زاده بیان کرد: نباید اجازه داد که هیأت بوکس کهگیلویه و بویراحمد دچار مسائل حاشیه ای شود زیرا در این صورت نمی تواند رسالت خود را به نحو مطلوب انجام دهد. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بوکس از رشته های ورزشی مهم و المپیکی بوده و بوکسورهای این استان نیز باید به جایگاه مطلوبی در عرصه ملی برسند. 

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: رییس جدید هیأت بوکس کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقای روزافزون این رشته ورزشی در استان تلاش مضاعف داشته باشد و برای تحقق چنین امر مهمی نیز همگان باید در حد توان حمایت کنند. 

وی افزود: استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت فدراسیون بوکس برای انجام اقدام های مهم در کهگیلویه و بویراحمد از جمله میزبانی رقابت های کشوری و گرفتن سهمیه برای حضور بوکسورهای رده های مختلف سنی استان در اردوی تیم های ملی ضروری است. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان توانایی و قابلیت میزبانی رقابت های بین المللی بوکس را نیز دارد. 

علوی عنوان کرد: استعدادهای بوکس کهگیلویه و بویراحمد چشمگیر بوده و در صورت توجه و حمایت لازم می توانند در کشور مطرح شوند. 

وی ابراز داشت: لازم است که ۲ هدف گذاری مهم مسؤولان هیأت بوکس کهگیلویه و بویراحمد توجه جدی تر به بحث قهرمان پروری در تمامی رده های سنی و داشتن برنامه مدون و منسجم برای توسعه روزافزون این رشته ورزشی در استان باشد. 

علوی گفت: این برنامه باید تا ۲ ماه آینده تدوین و ارائه شده و در قالب ۲ بازه زمانی چهار ساله و تا پایان سال ۱۴۰۰ باشد. 

وی اظهار داشت: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از هیأت بوکس این استان از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی کنند. 

برخی از مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت بوکس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست شامل افزایش ارتباط و تعامل با مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون، برگزاری دوره های آموزشی ویژه مربیان و داوران برای ارتقای سطح دانش و آگاهی آنها، شناسایی و کشف استعدادها، تشکیل تیم در تمامی رده های سنی، برگزاری رقابت های لیگ استانی، تأمین زیرساخت ها، توجه به موضوع قهرمان پروری، جذب اعتبار از طریق حامیان مالی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای کمک به گسترش این رشته ورزشی است. 

تعداد اعضای این نشست ۱۴ نفر بود که یک نفر از آنها غایب و یک نفر نیز حق رأی دادن نداشت. 

پس از رأی گیری علی پرهیزگاران از مجموع ۱۲ رأی مأخوذه با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت بوکس کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

  

  

  

  

  

کناتر

  

  

  

   

ی

     

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بوکس یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بوکس یاسوج اخبار کنکور بوکس کهگیلویه و بویراحمد رشته ورزشی فدراسیون بوکس ورزش و جوانان رده های سنی قبایی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد