Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@19:59:18 GMT

پاکستان مرز زمینی خود با ایران را بست

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۰۶۵

پاکستان مرز زمینی خود با ایران را بست

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پاکستان پروازهای بین‌المللی خود به جز پروازهای تجاری را کاهش داد و گذرگاه‌های مرزی با ایران و افغانستان را بسته است‌.

پاکستان روز شنبه در تلاش برای جلوگیری از افزایش موارد کرونا در تعطیلات عید  فطر، محدودیت‌های ۹ روزه را اعمال کرد.

دولت که قبلاً با موج سوم بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و به طور فزاینده‌ای از بحران در مرزهای هند نگران است، شدیدترین محدودیت ها را اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد عمر، وزیر برنامه‌ریزی در توئیتر گفت: "این اقدامات به دلیل وضعیت بسیار خطرناکی که در منطقه با گسترش جهش های ویروس  ایجاد شده است ، ضروری است."

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران پاکستان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

                مواد لازم:   2 عدد سیب زمینی   2 عدد تخم مرغ   نمک   پودر سوخاری   روغن گیاهی   پنیر موزارلا     منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم) طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان