Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید اظهار داشت: متاسفانه در سطح کشور رد صلاحیت گسترده‌ای در تایید نامزدهای شوراها صورت گرفته است. البته در انتخابات دورۀ یازدهم مجلس شورای اسلامی هم همین رد صلاحیت گسترده اتفاق افتاد، اما در رد صلاحیت شوراها در گذشته تسامح و اغماض می‌شد.

وی در ادامه تاکید کرد: این رد صلاحیت گسترده به‌هیچ‌وجه به نفع جمهوری اسلامی نیست و سببب نارضایتی مردم شده و ریزش آرا را به دنبال دارد، ضمن اینکه در سال‌های اخیر میزان ریزش آرای مردمی به سبب نارضایتی‌ها فوق‌العاده بالا بوده است و ادامۀ این نارضایتی‌ها نتیجۀ خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: نیاز است در تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تجدیدنظر شده و سیاست‌هایی که در این زمینه وجود دارند تغییر کنند.

مولانا عبدالحمید در ادامه اظهار داشت: وجود یک حاکم زمانی می‌تواند برای رعیت مایۀ رحمت باشد که حاکم فقط یک طیف و گروه و مذهب خاص را نبیند و از یک گروه طرفداری نکند، بلکه تمام ادیان و مذاهب و اقوام و حتی اقلیت‌های محض را ببیند.

وی افزود: یک حاکم باید دارای دید وسیعی باشد و از الله تعالی و سنت‌های الهی پیروی کند؛ یکی از سنت‌های الهی آن است که الله تعالی تمام بندگان را می‌بیند و همه را زیر چتر رحمت خویش قرار می‌دهد. خروج و تخطی از مسیر و سنت الهی نتیجه‌ای جز خسارت و ضرر در پی ندارد.

مشکلات اقتصادی نتیجۀ بی‌توجهی به سخنان دلسوزان در زمینۀ تجدیدنظر در سیاست‌هاست

مدیر دارالعلوم زاهدان در بخش دیگری از سخنان‌شان از افت ارزش پول کشور نیز اظهار تاسف کرد و گفت: متاسفانه ارزش پول کشور به شدت افت کرده است و این افت ارزش پولی نتیجۀ سیاست‌های نادرست داخلی و خارجی کشور است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در زمینۀ تجدیدنظر در سیاست‌های داخلی و خارجی کشور به سخنان و فریادهای دلسوزان و خیرخواهان مملکت توجهی نشد. لذا مشکلات اقتصادی که تبدیل به «بحران» در کشور شده است، یکی از نتایج این بی‌توجهی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات شوراها مولوی عبدالحمید انتخابات شوراها 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رد صلاحیت گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری‌جهرمی، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود