Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریهای استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا چراغعلی در جلسه تقدیر از عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به خدمات قابل توجه هلال احمر در حوادث مختلف اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال احمر و داوطلبین آن در حوادث مختلف در کشور و به ویژه استان تهران جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه با همدلی، وفاق، همسویی و هم آوایی می‌توان با بحران‌ها و حوادث مقابله کرد افزود: آمادگی داریم تا از ظرفیت ۴۶ شهرداری استان تهران و مرکز استان و ۶۰۰ دهیاری در حوزه هلال احمر استفاده شود تا در زمینه آموزش و جذب داوطلبین گام‌های بلندی برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: اگر درخواست‌هایی از حوزه مدیریت استان جهت تقویت فعالیت‌ها وجود دارد دریغ نمی‌کنیم چرا که به عنوان کشوری که در معرض حوادث مختلف هستیم به ویژه در استان تهران باید برنامه‌ریزی شود تا از نقش مؤثر هلال احمر و داوطلبین آن در زمینه مقابله با حوادث استفاده کنیم.

چراغعلی با اشاره به اینکه ظرفیت هلال احمر و داوطلبین سبب شده تا رضایتمندی مردم در اوج مشکلات تأمین می‌شود گفت: از ظرفیت رسانه ملی برای آموزش مردم در جهت مقابله با حوادث استفاده می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: موضوعات با اولویت مشخص شود تا بتوانیم از ظرفیت مدیران محلی و شهرستانی برای کمک به هلال احمر استفاده کنیم چرا که نیاز به یادگیری و جذب داوطلب و غیره وجود دارد و در این زمینه باید موارد به خوبی مشخص شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلال احمر شهرداری استانداری استان تهران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد