Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مختاری مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در ایام ماه رمضان، جوانان انقلابی این گروه جهادی تعداد ۸۰ وعده غذایی گرم با حمایت خیران تهیه و در زمان قبل از افطار بین ایتام و نیازمندان توزیع شد.

این مسئول جهادی گفت: در ایام ماه رمضان با تلاش و همت جوانان انقلابی این گروه جهادی بسته‌های معیشتی و وعده‌های افطاری زیادی با کمک خیرین درماه رمضان المبارک انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه در این موضوع برای این گروه جهادی از اهم موضوعات است اولویت سنجی در خانواده‌های ایتام و نیازمندان و کیفیت سازی خدمات رسانی ایتام و نیازمندان است.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: به زودی طرح شیرخوارگان سربازان کوچک انقلابی توسط جوانان انقلابی این گروه آغاز خواهدشد و هدف از اجرای این طرح تشویق خانواده‌ها برای فرزندآوری است و امید است این طرح در سرتاسر نقاط محروم شیراز اجرایی شود.

او بیان کرد: در این طرح با حمایت خیرین و معتمدین محلات، جوانان انقلابی این گروه جهادی برای خانواده‌های ایتام ونیازمندان که توان خرید مالی در شرایط کرونایی برای شیرخشک، پوشاک فرزند و ملزومات دیگر ندارند توسط نمایندگان این گروه در محلات مناطق محروم شناسایی و توسط نمایندگان محلات این ملزومات تهیه و در اختیار خانواده‌های ایتام و نیازمندان قرارمیگیرد.

مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم از نیک اندیشان استان خواست در این امور خیر مصداق فالستبقوالخیرات باشند هزینه‌های نذر، انفاق وکمک‌های مالی خداپسندانه خود را به حساب گروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۶۲۰۸۰۸۸۸ واریز کنند.

حجت الاسلام مختاری گفت: یکی دیگر از طرح‌های انجام شده در مناطق محروم خدمات رسانی فکری و معنوی در اجرای خدمات رسانی مشاوره اسلامی با الویت سنجی ایتام و نیازمندان در مناطق محروم با موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تشویق به فرزندآوری و تقویت جایگاه خانواده در جامعه است. این طرح درسه نقطه از مناطق محروم شیراز در حال اجراست  و بعد از ماه رمضان ادامه خواهدیافت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایتام و نیازمندان گروه جهادی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی