Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام‌های ویژه دکتری با افزایش مبلغ به زودی به حساب دانشجویان متقاضی واریز می‌شود.

ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرداخت وام‌های ویژه دکتری گفت: این وام‌ها هر سه ماه یک بار پرداخت می‌شود و باید لیست‌ها از طرف دانشگاه‌ها به صندوق رفاه دانشجویان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانشگاه‌ها باید شاغل به تحصیل بودن دانشجویان را برای دریافت این وام تایید کنند. زمانی که لیست از سوی دانشگاه‌ها تایید شود، با فاصله زمانی بسیار کوتاه وام‌ها به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: وام ویژه دکتری برای سه ماه ابتدای سال به زودی پرداخت می‌شود و ترجیح صندوق رفاه دانشجویان این است که لیست‌ها به تدریج ارسال شود که هر چه سریعتر این وام‌ها پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری سامانه وام ویژه دکتری بر اساس نرخ جدید تعیین شده و هر دانشجویی که درخواست وام ویژه دکتری داده، هر ماه مبلغ سه میلیون تومان دریافت می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وام ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان ویژه دکتری وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • «هدیه روز معلم» امسال چیست و کی به حساب فرهنگیان واریز می‌شود؟
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده