Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرخ جمالی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا استفاده از موتورسیکلت برای انجام امورات روزمره افزایش یافته است و در این بین افراد متخلف برای فرار از چنگال قانون اقدام به مخدوش کردن پلاک می کنند.

وی اضافه کرد: شایع ترین تخلف ها برای پنهان نگاه داشتن پلاک موتورسیکلت از دید ماموران پلیس راهور، بستن زنجیر به ترک عقب و قرار دادن بخشی از آن بر روی پلاک موتورسیکلت، استفاده از تلق های تیره، ماسک زدن بر روی پلاک و دستکاری شماره خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: پلیس در باره تخلف بودن مخدوش کردن پلاک اطلاع رسانی کافی را کرده است بنابراین در صورت مشاهده اقدام به اعمال قانون ۶۰ هزار تومانی متخلفان کرده و در صورت تکرار تخلف وسیله نقلیه توقیف و راهی پارکینگ می شود.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه مخدوش کردن پلاک جرم بوده و مجازات حبس نیز برای آن در نظر گرفته شده است اظهار داشت: طرح برخورد با موتورسیکلت های مخدوش از روز گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و در روز نخست اجرای این طرح ۱۷۰ دستگاه موتورسیکلت اعمال قانون شدند.

وی تاکید کرد: طبق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شماره پلاک وسیله نقلیه باید از فاصله ۳۵ متری برای مامور قابل شناسایی و خواندن باشد در غیراینصورت موتورسیکلت از سوی پلیس اعمال قانون می شود.

حدود ۹۰ هزار دستگاه موتور سیکلت در شهرستان همدان تردد دارد.

برچسب‌ها انجمن موتور سیکلت سازان همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد

ایسنا/یزد نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن