Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:42:17 GMT

۱۷ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان جهرم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۲۲۷

۱۷ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان جهرم توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیژن قریب زاده، گفت: به منظور اجرای نیت در ماه مبارک رمضان سال جاری و عمدتاً از محل نیات موقوفات حاج آقا رضا و محمدعلی بیگ شهرستان جهرم بیش از ۱۷ هزار اطعام گرم با هزینه ۲ میلیارد ریال از محل این موقوفات تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت بیرون بر و بسته‌های غذایی در میان نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خیرین و واقفین شهرستان جهرم از قدیم الایام در این امر خدا پسندانه پیش قدم بودند و همواره موقوفاتی را با نیت اطعام روزه داران علی الخصوص نیازمندان و مستمندان ثبت کردند به نحوی که در حال حاضر بیش از ۱۰ موقوفه با نیت اطعام ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم ابراز کرد: اطعام و غذا دادن در پیشگاه خداوند مهربان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است تا آنجا که امام صادق علیه السلام فرمودند؛ یکی از محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال اطعام و سیر کردن مؤمن است و هر که مسلمانی را غذا دهد تا سیر شود از پاداش اخرت او جز پروردگار جهانیان هیچکس حتی فرشته مقرب و پیامبر مرسل خبر ندارد.

قریب زاده ادامه داد: برای همین است که اهل بیت علیهم السلام شخصاً به این امر پرداخته و با دست مبارک خویش اقدام به اطعام و رساندن آذوقه به نیازمندان می‌نمودند.

کد خبر 5207588

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف فارس کمک مومنانه جهرم ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه شب قدر آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها فلسطین واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان