Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران در واکنش به سوالی درباره بدهی ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر که مدیران شهری پیشین آن را قبول ندارند و می‌گویند مستندات لازم برای این ارقام وجود ندارد، گفت: ما بعد از سه سال و نیم تلاش کارشناسی به این اعداد و ارقام رسیده‌ایم.

میرلوحی ادامه داد: طی این مدت با تامین اجتماعی توافق کردیم و ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری به تامین اجتماعی که از دوره قبلی مدیریت شهری به جای مانده، پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۹۰ مورد گزارش حسابرسی این موارد ذکر شده است. 

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری مالیات برارزش افزوده وزارت اقتصاد را پرداخت نکرده بود که در حال پر داخت آن هستیم. سال گذشته با وزارت اقتصاد بخشی از این مشکل را حل کردیم. 

او افزود: بدهی به بانک‌ها، ارزها و فاینانس‌هایی که از بانک‌ها گرفته شده بود، رها شده باقی مانده بود و همکاران ما در این دوره آن‌ها را بررسی و به آنها فیصله دادند.در حقیقت ۸ هزار میلیارد تومان در طی سه سال گذشته بدهی شهرداری به بانک‌ها پرداخت شده است.

او درباره سرانجام تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران گفت: تحقیق و تفحص از املاک شهرداری در دستور صحن قرار دارد و رسیدگی به پرونده رسا تجارت و املاک سال ۹۴ نیز در دستور جلسه امروز است.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح یک مجموعه سوارکاری، یادآور شد: این مجموعه مدتها بدون استفاده و مخروبه بود، این مجموعه در تهاتر املاک شهرداری با وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد که در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. امیدواریم دیگر املاک نیز مورد استفاده قرار بگیرد و گزارش آن را ارائه دهیم.

آخوندی با بیان اینکه شورا برای نظارت و پیشگیری از اقدامات نادرست است، یادآور شد: باید مراقب فضاسازی های صورت گرفته در رسانه ها باشیم. یکی از وزرای سابق گفته که با مردم چه می کنید؟ در حالی‌که باید ۵۰۰ سال توضیح دهد که در گذشته با مردم چه کرده است. از غار خود بیرون آمدند و مدعی شده‌اند. درحالی که شهرداری خود حامی حفظ محیط زیست است.

کد خبر 849279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها تهران ورزش پایتخت

دیگر خبرها

  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت