Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر ری گفت: ساختمان چهار کلاسه خیرساز با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مدرسه ناشنوایان الهام شهرری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، علی یزدان پناه  اظهار داشت: این ساختمان با زیربنای ۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان تازه تاسیس مدرسه ناشنوایان الهام داری چهار کلاس درس در طبقه دوم است، افزود: طبقه اول آن نیز برای دارای سالن چند منظوره و استودیو تولید محتوا مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه اضافه کرد: با احداث این ساختمان مشکل چندین دانش آموزان ناشنوای شهرری حل شد و پیش بینی می شود تا چند سال آینده نیز نیاز دانش آموزان برطرف شود.                                                                                        این مسئول با بیان اینکه استانداردهای فضاهای آموزشی دانش آموزان استثنایی با سایر دانش آموزان کاملا متفاوت است، خاطرنشان کرد: کلاس درس دانش آموزان ناشنوا براساس استاندارهای جهانی باید چهار نفر در هر کلاس باشد ولی گاهی به علت نبود فضای آموزشی این موارد رعایت نمی شود.

یزدان پناه یادآور شد: آموزش و پرورش استثنایی از سه وجهه نیروی انسانی، فضا  و تجهیزات با آموزش و پرورش عادی تفاوت دارد، براساس مطالعات جهانی فضای استاندارد آموزشی دانش آموزان استثنایی نزدیک به ۲۸ متر مربع  برای هر دانش آموز باید باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج