Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:09:02 GMT

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر از هواداران عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۶۴۴۱

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر از هواداران عذرخواهی کرد

به گزارش ایرنا، داوود مهابادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با این وجود برخلاف بازی روز گذشته برابر پارس جنوبی جم در بازی هفته قبل برابر قشقایی شیراز مستحق کسب پیروزی بودیم ولی داور نقش موثری در شکست تیم داشت.

وی ادامه داد: موقعی که تیمی دچار استرس است شرایط برای نتیجه‎‌گیری نیز دشوار می‎‌شود و برای صعود تیم به لیگ برتر نیز باید ابزار آن نیز وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهابادی اظهار داشت: تیم شاهین دیر روانه مسابقات لیگ دسته یک شده و نتوانسته بازیکنان مدنظر خود را کسب کند و اکنون نیز شمار بازیکنان با کیفیت شاهین زیاد نیست.

وی یادآور شد: شاهین در بازی روز گذشته سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشت و قبل از بازی نیز شاهین مجیدی از ناحیه پا احساس درد پیدا کرد که با این وضعیت تیم پس از یک هفته تمرین دچار تغییراتی می‌شود و همچنین اینکه تیم دو هفته است دفاع مرکزی نداشته و این تغییرات منجر به خروج تیم از شرایط هارمونی است.

مهابادی ادامه داد: با این حال تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه بگیریم حتی اگر لطف خدا شامل حال ما شد و بازیکنان غیرتمندانه بازی کنند تیم برای صعود هم شانس دارد.

وی افزود: لیگ دسته یک شرایط خاص خود دارد و در این چند هفته نیز تیم‌های بزرگی همچون مس کرمان و فجر شهید سپاسی شکست هایی غیرمنتظره داشتند با این حال تا لحظه‌ای که در تیم شاهین باشم نهایت تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه و صعود تیم به کار می‌گیرم.

مهابادی افزود: عزم ما جزم است که در بازی‌های آینده تیم شاهین دل فوتبال دوستان بوشهری و بویژه هواداران این تیم را شاد کنیم و در این مسیر از بازیکنان جوان تیم نیز در بازی آینده بیشتر استفاده می‎‌کنم زیرا تجربه‌‎اندوزی و تقویت اعتماد به نفس آنها به تیم کمک می‎‌کند.

شاهین بوشهر اکنون با ۳۲ امتیاز در رده دهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم ۲۵ اردیبهشت ماه در خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‎‌رود.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر لیگ دسته اول فوتبال شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر لیگ دسته اول فوتبال فوتبال بوشهر لیگ دسته اول فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اخبار کنکور لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد

سرمربی آرژانتینی می‌گوید نباید هواداران چلسی برای بازگشت تیمشان به روزهای خوب عجله کنند.

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو از عملکرد بازیکنان چلسی در بازی با وست هم کاملاً راضی است.

تیم‌های چلسی و وست هم در دیداری از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس به مصاف رفتند که این بازی با برتری 5-0 آبی‌ها خاتمه یافت. پس از برتری مقابل تاتنهام، چلسی مقابل وست‌هم، شرق‌نشینان شهر لندن نیز نمایش تحسین‌برانگیزی ارائه داد و یک برد شیرین دیگر را در استمفوردبریج جشن گرفت.

مائورسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در مصاحبه بعد از بازی با وست هم در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه به نقل از Football London می‌خوانید.

بازیکنانم لایق تقدیرند

خوشحال، راضی و هیجان‌زده‌ هستیم. مثل همان حسی که بعد از بازی روز پنج‌شنبه (تاتنهام) داشتیم. برویم که این روند را حفظ کنیم. بازیکنانم واقعا لایق تقدیرند، به‌خاطر اینکه بعد از چند روز، دوباره با این سطح از کیفیت بازی کردند.

پروسه ساختن چلسی زمان می‌برد

فکر می‌کنم پاس گل نونی به جکسون نشون داد که ما در حال یاد گرفتنیم. تیم باهوشی داریم. در بازی مقابل اورتون مورد انتقاد قرار گرفتیم، اما یک تیم جوان لازم است اشتباه کند تا پیشرفت کند. امروز عالی بود. یک حرکت فوق‌العاده از نونی نشون داد که تیم دارد به خودش باور می‌کند. ساختن تیم، یک پروسه است که زمان می‌برد. ممکن است یک ماه، شش ماه یا یک سال طول بکشد.

ساختن یک تیم سخت‌ترین کار است 

کسانی که از فوتبال سر در می‌آورند، می‌دانند که ساختن یک تیم سخت‌ترین کار است، چون لازم است به تک‌تک بازیکنان اهمیت دهید و از آن‌ها حمایت کنید. آن‌ها باید به ما، به کادر فنی اعتماد داشته باشند. این مهم‌ترین چیزه و بعدش باید بازیکنان رو بشناسید و بدانید به چی نیاز دارند. این پروسه همیشه زمان می‌برد، مخصوصا با شرایطی که از ابتدای فصل داشتیم.

 اروپا؟ تلاش می‌کنیم سهمیه بگیریم

نمی‌خواهم چیزی نگویم چون از ابتدای فصل گفتم که باید برنده بشیم، چون ما چلسی هستیم. حالا تیم تمرکزش را روی بازی شنبه می‌گذارد. باید بالغ باشیم، این روند را حفظ کنیم و هر بازی بهتر از بازی قبل شویم. داریم تلاش می‌کنیم فصل بعد در اروپا باشیم. راهیابی به رقابت‌های اروپایی برای تیم و بازیکنان خیلی خوب است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی