Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@01:37:31 GMT

برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال بانوان در گنبد و نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۰۶۸

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان به صورت متمرکز برگزار می شود

سازمان لیگ فوتبال از برگزاری مسابقات لیگ  دسته اول فوتبال بانوان در گنبد و نیشابور به صورت متمرکز خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پیرو درخواست میزبانی و موافقت سازمان لیگ فوتبال، مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان در شهر گنبد و شهرستان نیشابور به صورت متمرکز از روز دوشنبه 27 تا جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت انصراف هر باشگاه در این مرحله از مسابقات، موجب سلب امتیاز لیگ دسته اول در فصل آتی 1401-1400 و همچنین جایگزین شدن واجد شرایط ترین تیم از مرحله اول مسابقات خواهد بود.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری علی دایی و علی پروین در تیم منتخب قرن آسیا به انتخاب IFFHS کیمیا علیزاده موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشد واکنش سرخیو راموس به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن بایرن مونیخ 30 قهرمانی در بوندسلیگا؛ سایر تیم های آلمان در مجموع 28 قهرمانی در بوندسلیگا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال بانوان مسابقات لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی