Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای پروژه پرورش کپور ماهیان در استخرهای ذخیره آب کشاورزی، بیش از ۱۰۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی کپور در استخرهای ذخیره آب کشاورزی ، آبگیرها و آببندهای استان رهاسازی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد باقر قریشی افزود: پیش بینی می کنیم بیش از ۱۰۰ تن انواع ماهیان گرمابی از طریق رهاسازی در ۸۰ استخر ذخیره آب کشاورزی و آب‌بندهای استان تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی ادامه داد: فعال سازی این استخرها علاوه بر استفاده دو منظوره و تولید ماهی در کنار فعالیت کشاورزی  ، ضمن تولید محصول ارگانیک ، تاثیر زیادی در ارتقای وضعیت معیشتی کشاورزان و سرانه مصرف ماهی دارد.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح با هدف تحقق رونق تولید و تولید ماهیان با هزینه کمتر و استفاده بهینه از استخرهای ذخیره آب کشاورزی، ترویج فعالیت پرورش ماهی در مناطق روستایی، ترویج فرهنگ مصرف ماهی بین کشاورزان و افزایش مصرف سرانه ماهی در بین اقشار روستایی انجام می شود.

قریشی تصریح کرد: در طی اجرای طرح ماهی دار کردن استخرهای ذخیره آب کشاورزی، کارشناسان از روند پرورش ماهی در این استخرها بازدید می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ماهی کپور استخر ذخیره آب کشاورزی استخرهای ذخیره آب کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس