Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@11:31:55 GMT

مرکز انتقال خون کرمانشاه در روز عید سعید فطر باز است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۰۲۲

مرکز انتقال خون کرمانشاه در روز عید سعید فطر باز است

پژمان صالحی فر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به افزایش ۱۲ درصدی نیاز به خون و فرآورده‌ای آن در مراکز درمانی، مرکز انتقال خون استان کرمانشاه در روز عید سعید فطر از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بعد از ظهر پذیرای اهداکنندگان خون خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز روزانه ۱۵۰ واحد خونی و پلاکت در مراکز درمانی افزود: علاوه بر بیماران سرطانی و تالاسمی و بیماران خاص که نیاز دائمی به خون دارند با پایان ماه مبارک رمضان و کاهش تعداد مبتلایان به کرونا عمل‌های جراحی افزایش یافته و نیاز مراکز درمانی بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: در شب‌های قدر از ۱۸ تا ۲۳ ماه رمضان ۵۴۳ نفر برای اهدا خون مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شب‌های قدر اهدا خون ۱۴.۷ درصد رشد داشته است.

صالحی فر با اشاره به اهمیت اهدا خون بیان کرد: خون مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی به هیچ روش دیگری بجز اهدا مستمر قابل تأمین نیست و عمر فرآورده خونی پلاکت تنها سه روز بوده و اهدا خون هر نفر جان سه بیمار نیازمند به خون را نجات می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان مرکز اهدا خون از ساعت هفت صبح الی ۲۳ شب در سه نوبت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آماده پذیرش مردم نوع دوست کرمانشاه خواهند بود.

کد خبر 5207997

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه انتقال خون اهدا خون ماه مبارك رمضان عید سعید فطر ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا عکس استانها شب قدر واکسن کرونا گرگان فلسطین ماه مبارك رمضان اردبیل مراکز درمانی اهدا خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سیداحمدی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای با بیان اینکه تاکنون ۷۷۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خوزستانی خریداری شده است، اظهار کرد: ۵۴۵ هزار تن از این میزان به مراکز استاندارد، سیلوها و کارخانجات حمل و نگهداری شده و مابقی در مراکز روباز وجود دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان با توجه به بارندگی پیش رو به کمک ارگان های مربوطه در حال انتقال سریع محصول گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در استان هستیم.

وی افزود: برای پیشگیری از خسارت ناشی از بارندگی، برای اکثر مراکز روباز، کاور تهیه و گندم های موجود در این مراکز به وسیله این کاورهای پلاستیکی پوشانده شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان تاکید کرد: سعی می شود تا چهارشنبه شب که اوج بارندگی پیش بینی شده است، مابقی مراکز روباز به وسیله کاور پوشانده شود.

کد خبر 6093252

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ورزش درمانی برای رفع کف پای صاف
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است