Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@01:21:35 GMT

رسیدن وستبروک به رکورد ۴۷ ساله در NBA

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۹۳۰

رسیدن وستبروک به رکورد ۴۷ ساله در NBA

ستاره تیم بسکتبال واشینگتن ویزاردز موفق‌شد به یک‌ رکورد ۴۷ ساله در مسابقات NBA برسد. به گزارش ایسنا، راسل وستبروک فوق ستاره تیم بسکتبال واشینگتن ویزاردز موفق شد با ثبت تریپل دبل در بازی مقابل ایندیانا پیسرز، به یک رکورد تاریخی و ۴۷ ساله در مسابقات NBA برسد. 

وستبروک این شانس را دارد تا تنها با ثبت یک تریپل‌ دبل دیگر، رکورد ۱۸۱ تریپل‌ دبل در تاریخ NBA را شکسته و با گذر از اسکار رابرتسن، به تنهایی این رکورد را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون وستبرک و رابرتسن با ۱۸۱ تریپل دبل، مشترکا این رکورد فوق‌العاده را در اختیار دارند.

وستبروک ‌در بازی مقابل ایندیانا پیسرز موفق شد با کسب ۳۳ امتیاز، ۱۹ ریباند و ۱۵ پاس گل ضمن رسیدن به رکورد رابرتسن، به اولین بازیکن در تاریخ NBA تبدیل شود که در دو بازی متوالی ۱۵+ پاس گل و ریباند را ثبت‌ می‌کند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: راسل وستبروک بسکتبال NBA راسل وستبروک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیو انگلند قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 و با درخشش مسی از سر راه بردارد و پیروز میدان لقب بگیرد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گلی که در این بازی زد را وارد دروازه حریف کند و پاس گل لوییس سوارز را هم برای این دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد.

گرسل که به نظر می‌رسد به این عملکردهای درخشان این بازیکن عادت کرده است، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «مسی، مسی است. او هر کار که دلش بخواهد انجام می‌دهد و در تمام طول دوران فوتبالش همین کار را کرده است. این‌طور نیست که فقط یک عملکرد درخشان داشته باشد.

مسی قطعا در حال بازگشت به دوران اوج است. او هر آخر هفته همین نمایش درخشان را دارد. این اتفاق خوبی برای ماست چون کمک می‌کند که در هر دیدار پیروز باشیم. چیزی که برای من بسیار جذاب است این است که او چندین نفر را با بازیش تحت تاثیر قرار می‌دهد احساسات بسیاری را در آنها ایجاد می‌کند.»

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS