Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:12:19 GMT

قرارگاه های تحول محلات بستری برای مصون سازی خانواده ها است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۹۹۰

قرارگاه های تحول محلات بستری برای مصون سازی خانواده ها است

سرهنگ پاسدار حسین درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اذعان به اینکه، یکی از برنامه هایی که در قرارگاه های تحول محلات به صورت جدی پیگیری می شود مصون سازی خانواده ها در فضای مجازی با ترویج فرهنگ سواد رسانه است، اظهار کرد: امروزه نیاز است خانواده‌ها از آسیب های فضای مجازی با بالا بردن سطح سواد رسانه ای خانواده ها را نسبت به آسیب های فضای مجازی آگاه و مصون سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی در ادامه، بحث بالا بردن سواد رسانه در فضای مجازی را مورد تاکید قرارگاه های تحول محلات قرار داد و افزود: دشمن برای تحقق اهداف خود در بستر فضای مجازی خانواده ها را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه دشمن فضای مجازی را بستری برای اشاعه تهدید و آسیب های خود بر علیه نظام و انقلاب در پیش گرفته است، تصریح کرد: قرارگاه های تحول محلات بستری بسیار مناسب برای آگاه سازی و مصون سازی خانواده ها در مقابل هر گونه تهدیدها است.

وی تصریح کرد: عدم آشنایی مناسب خانواده ها با فضای مجازی و در مقابل استفاده روزمره جوانان و نوجوانان و حتی کودکان از این فضا بدون داشتن سواد رسانه ای خانواده ها را در معرض تهدید و آسیب قرار داده است.

سرهنگ درویشی رسانه و فضای مجازی را پتانسیلی قوی برای انعکاس برنامه ها و اقدامات بسیج و سپاه در دل قرارگاه های تحول محلات بسیج در سطح شهرستان عنوان کرد، و افزود: اغلب آسیب هایی که خانواده ها متحمل می شوند به جهت پائین بودن سطح سواد رسانه ای است و همچنین خانواده هایی که از سطح سواد رسانه ای بالاتری برخوردارند در مقابل هجمه های دشمن موفق تر عمل کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در قرارگاه های تحول این شهرستان گفت: رسانه و فضای مجازی با قدرت بیشتری برای آگاه بخشی و برگزاری کلاس های سواد رسانه ای برای کاهش آسیب ها و معضلات، مشاوره در زمینه سبک زندگی اسلامی با الگوپذیری از سیره ائمه در سطح جامعه اقدام کنند.

کد خبر 5208023

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین درویشی سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر واکسن کرونا فلسطین ماه مبارك رمضان اردبیل قرارگاه های تحول محلات سواد رسانه ای خانواده ها فضای مجازی مصون سازی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد