Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@03:09:41 GMT

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۶۱۳

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

اخبار پربازدید و جذاب گروه ورزشی خبرگزاری برنا در روز 19 اردیبهشت را ببینید.

سپاهان اصفهان- پرسپولیس تهران بفرمایید ال‌کلاسیکو! ************************* ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: روحیه جنگندگی و مبارزه طلبی در پرسپولیس موج می‌زند/ قرمزها با پیروزی در اصفهان، آماده برد دربی می‌شوند ************************* فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: تقابل سرخابی‌ها با سپاهان و ذوب آهن تماشایی می‌شود/ انتظارات از تراکتور بیشتر شده است ************************* سیدداود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: پتانسیل استقلال برای قهرمانی بالا است/ آبی‌پوشان نباید فریب جایگاه ذوب آهن را بخورند ************************* سید محمد پولادگر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا: واکسینه شدن ورزشکاران با تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان اتفاق افتاد/ امیدوارم کاروان ایران به دور از آسیب‌های کرونا نمایش خوبی در توکیو داشته باشد ************************* علی اکبر یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا: کادر فنی تیم‌ها تصمیم گیرنده نهایی هستند/ برای کسب بهترین نتیجه در لهستان تلاش می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه ورزشی خبرگزاری برنا خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس

تیپ های عجیب هواداران در فوتبال دنیا به جذابیتی برای این رشته ردی سکوها بدل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تماشاگران با ماسک‌ها، تزئینات و بعضا قیافه‌های عجیب سعی در جلب توجه عکاسان و خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه ها دارند اما به تازگی در لیگ ایران هم این رقابت شدت یافته است و شاهد ابزار و گریم‌های عجیب و غریب هواداران هستیم. 

در بازی اخیر پرسپولیس ، امیرحسین خیرخواه عکاس سرشناس و پرکار ورزشی ، تصویری جالب از تیپ سرخپوستی یک زن هوادار ثبت کرده که واکنش کاربران را در پی داشته است. 

 

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان