Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا، رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار اظهار داشت: مرکز نگهداری ایتام و کارگاه تولیدی و درمانگاه خدمات تخصصی توانبخشی بهزیستی شهرستان چابهار در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع در محل اداره بهزیستی چابهار کلنگ زنی شد.

حسن تاوانه افزود: با پیگیری‌های انجام شده این پروژه در ۲ طبقه با کمک خیران احداث خواهد شد که در طبقه اول آن ۲ کارگاه تولیدی و درمانگاه خدمات توانبخشی و در طبقه دوم مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست با اعتباری حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه طی سه سال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در چهار سال گذشته  با همتِ مشارکت‌های مردمی و موسسات خیریه و نهادهای انقلابی پیش از این با اعتبار چهار میلیارد تومان وسایل توانبخشی معلولان شامل ویلچر، تخت حمام، کالسکه کودکان برای شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، دلگان، کنارک، مهرستان، قصرقند، نیکشهر، فنوچ و دشتیاری در چابهار و همچنین ۱۶ میلیارد تومان امکانات سرمایشی و رفاهی شامل کولر، یخچال، فرش، اجاق گاز و وسایل آشپزخانه و بهداشتی ویژه معلولان شهرستان‌های چابهار، قصرقند در مجموع با سایر اقلام و خدمات به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از طریق خیران تامین مالی و توزیع شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان قصرقند چابهار کنارک سازمان بهزیستی کشور نیک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قصرقند چابهار سیستان و بلوچستان قصرقند چابهار کنارک سازمان بهزیستی کشور نیک شهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود