Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان خبر امضای بیانیه علیه وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تکذیب امضای بیانیه‌ای علیه وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: هیچ بیانیه‌ای را علیه وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده‌ام. البته شاید زمانی انتقاداتی را در خصوص عملکرد وزارت ورزش داشته‌ام اما این انتقادات برای برطرف شدن مشکلات بوده و هیچ‌گاه دنبال منافع شخصی نبوده و نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نقدی صورت می‌گیرد برای محکوم کردن کسی یا مسئولان وزارت ورزش و جوانان مطرح نمی‌شود. 

او درخصوص بحث انتخابات و توصیه‌اش به مردم برای حضور پرشور در صحنه انتخابات گفت: در این چند سال به خصوص یکی، دو سال اخیر مشکلات زیادی برای مردم به وجود آمده و تحریم‌ها زندگی مردم را سخت‌تر کرده ولی مردم باید برای تعیین سرنوشت و آینده‌شان و التزام به پرچم سه رنگ ایران پای صندوق‌های رای حاضر شده و حضور پررنگی در این عرصه داشته باشند. حضور مردم در این عرصه می‌تواند کمک زیادی برای حل مشکلات در آینده باشد و روزهای بهتری را برای کشور رقم بزند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان مشکلات وزارت ورزش و جوانان انتخابات ایران انتخابات وزارت ورزش بیانیه ضیا عربشاهی علیه وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)