Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@06:25:25 GMT

رئال مادرید ۲-۲ سویا؛ نقش تعیین کننده VAR و کامبک ناقص

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۷۵۹

رئال مادرید ۲-۲ سویا؛ نقش تعیین کننده VAR و کامبک ناقص

رئال مادرید در شبی که دو بار فرصت پیش افتادن داشت، یک گل و یک پنالتی اش توسط VAR مردود اعلام شد تا در نهایت به هر زحمتی که بود به تساوی ۲-۲ رضایت دهد و با ۷۵ امتیاز و دو امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید صدرنشین در رده دوم قرار بگیرد و امیدوار به ۳ بازی باقی مانده باشد. اطلاعات بازی رئال مادرید – سویا تاریخ برگزاری: یکشنبه | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان برگزاری: ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو داور بازی: آقای خوان مارتینز مونوئرا گلزنان: فرناندو (’۲۲)، ایوان راکیتیچ (پنالتی، ’۷۸) | مارکو آسنسیو (’۶۷)، دیگو کارلوس (گل به خودی، ‘۴+۹۰) گزارش بازی

 در دقیقه ’۱۲ اولین موقعیت رئال مادرید به گل تبدیل شد؛ ارسال عالی اودریوزولا از سمت راست با ضربه سر دقیق کریم بنزما وارد دروازه بونو شد اما به علت آفساید توسط VAR مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ’۲۲ توپ ارسالی به روی دروازه رئال مادرید با ضربه سر راکیتیچ مقابل پای فرناندو افتاد تا با یک سر توپ زیبا کاسمیرو را محو کرده و ضربه نهایی را وارد دروازه کند.

دقیقه ’۳۲ ضربه غافلگیر کننده و پای چپ بنزما با واکنش خوب بونو راهی کرنر شد. دقیقه ’۴۱ ضربه فنی خوب کاسمیرو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با شکست ۱-۰ رئال مادرید میزبان به پایان رسید. گلزنی کریم بنزما مقابل سویا که با تأخیر مردود اعلام شد

 
دقیقه ’۵۲ ضربه پای چپ محکم مودریچ از پشت محوطه با واکنش خوب بونو راهی کرنر شد. دقیقه ’۶۵ پاس پشت دفاع خوب مودریچ برای کروس و پاس عالی این بازیکن به دهانه دروازه با ضربه عجیب و غریب وینیسیوس به بیرون رفت. لحطه ای بعد آسنسیو و میگل به جای مارسلو و مودریچ وارد میدان شدند.

در دقیقه ’۶۷ آسنسیو با اولین توپی که دریافت کرد گل تساوی را به ثمر رساند؛ پاس عالی کروس به سمت چپ محوطه سویا و شوت سر ضرب آسنسیو به خوبی وارد دروازه بونو شد.

دقیقه ’۷۴ بنزما روی ضدحمله ای مرگبار در موقعیت تک به تک توسط دروازه بان نقش بر زمین شد و در حالیکه انتظار پنالتی و حتی اخراج دروازه بان به نفع رئال مادرید وجود داشت، داور بعد از بررسی VAR صحنه قبل از آن را خطای پنالتی به ضرر رئال مادرید اعلام کرد و خطای هند میلیتائو گرفته شد.

در دقیقه ’۷۸ ایوان راکیتیچ پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه رئال مادرید را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه ’۸۰ هم ادن هازارد به جای وینیسیوس وارد میدان شد.

در دقیقه ‘۴+۹۰ شوت محکم تونی کروس از پشت محوطه در میانه راه به پای دیگو کارلوس برخورد کرد و با تغییر مسیر وارد دروازه شد تا بازی زیبای دو تیم ۲-۲ مساوی شود.

لحظه ای بعد که فشار رئال مادرید ادامه داشت، ضربه خطرناک کاسمیرو با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کرده و به هفته های باقی مانده امیدوار باشند. ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید وارد دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام از زمانی که امروز به عنوان یار ‏تعویضی برای رئال وارد زمین شد برای گلزنی تنها به 180 ثانیه زمان ‏داشت. ‏

گل بلینگام نتیجه بازی را 2-0 کرد تا خیال رئال بابت پیروزی راحت ‏شود. آنها در وقتهای اضافه توسط خوسلو به گل سوم هم رسیدند. ‏رئال حالا با 87 امتیاز در صدر جدول نشسته و منتظر است در صورت ‏پیروز نشدن بارسا مقابل ختافه قهرمانی‌اش را جشن بگیرد. ‏

بلینگام با این گل آمار گلهای این فصلش را به عدد 22 رساند و به این ‏ترتیب او حالا گلزن اول رئال مادرید است. وینیسیوس جونیور ‏چهارشنبه هفته گذشته با دو گلی که وارد دروازه رئال مادرید کرد به ‏رکورد گلزنی بلینگام رسید ولی جود امروز بار دیگر از او عبور کرد.

بلینگام با این گل حالا همچنان در کورس رسیدن به پی‌چی‌چی به ‏عنوان گلزن فصل لالیگا با دوبیک و لواندوفسکی رقابت می‌کند. ‏

از این فصل برای رئال مادرید تنها چهار بازی در لالیگا و یک یا دو بازی ‏در لیگ قهرمانان باقی مانده. بلینگام و وینیسیوس در این پنج یا ‏شش مسابقه برای به دست آوردن عنوان گلزن اول رئال رقابت ‏خواهند کرد. ‏

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم