Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر آموزش و پرورش آستارا عصر یکشنبه در آئین تجلیل از فعالان انجمن های اسلامی دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش گفت: این ۱۲ دانش آموز دبیرستان در برپایی نمایشگاه انقلاب به شکل مجازی و حضوری در ایام دهه فجر و در سال تحصیلی جاری در برنامه های فرهنگی و هنری با تولید کلیپ، طراحی پوستر، اجرای سرود و مجریگری همکاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد موسوی افزود: آموزش و پرورش آستارا ۱۸ هزار دانش آموز دارد و  نمایشگاه انقلاب ما به لحاظ کمی و کیفی جزو نمایشگاه های برتر استان گیلان بود و توجه به مسائل پرورشی و تربیتی در اولویت کار تشکل های دانش آموزی است.

وی بیان کرد: تشکل های دانش آموزی نظیر اتحادیه انجمن های اسلامی بستر کشف استعدادها را فراهم می کنند و همواره مورد حمایت آموزش و پرورش هستند.

توزیع ۳۰۰ بسته غذایی به نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه آستارا عصر یکشنبه در حاشیه توزیع بسته ها در سپاه این شهرستان گفت: امروز ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: پیش از این هزار بسته غذایی در ماه رمضان به نیازمندان توزیع شده و تا عید فطر با همکاری خیران ادامه خواهد داشت و هر بسته غذایی شامل برنج، خرما، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه است.

وی بیان کرد: در ایام ماه ضیافت الهی با همکاری گروه های جهادی بسیج، پنج هزار پرس غذای گرم به خانوارها توزیع شد و در طرح مواسات، وحدت ملت و خیران برای کمک به نیازمندان به اوج خود رسید.

ویروس کرونا در همه کشورها خسارات مالی و جانی به جا گذاشته و در کشور ما علاوه بر مساعدت های دولت برای کاهش آلام آسیب دیدگان و نیازمندان، کمک های مردمی در قالب طرح مواسات و همدلی تهیه و توزیع می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستارا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکریم و تجلیل کمک های مردمی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستارا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ویروس کرونا آستارا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکریم و تجلیل کمک های مردمی دانش آموزان اخبار کنکور انجمن های اسلامی آموزش و پرورش بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته معلم در اسکو
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی