Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان گفت: رسالت بسیج و سپاه تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای است و باید بتوانیم برای کشور اثر بخش باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردستان ، سرهنگ مهدی ابراهیمی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه اردستان در موضوع خدمات‌رسانی در یکسال گذشته اقداماتی خیلی خوبی را انجام داده که اخبار آن در طول سال بازتاب داده شده و روند خدمات‌رسانی هنوز در بسیج سازندگی ادامه دارد و هرکجا که بتواند بودجه‌ای تامین کند و یک کار زیر بنایی را در شهرستان اردستان همچون لایروبی قنوات، اشتغال به منظور حفظ جمعیت و حوزه گردشگری انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت‌ها و پروژه‌هایی همچون کمک‌های مومنانه، ساخت خانه‌های محروم فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم و این پروژه‌ها همچنان ادامه دارد و فعالیت‌های خوبی را امسال در ساخت خانه‌های محروم خواهیم داشت و در موضوع زلزله سی سخت هم طبق سهمیه‌ای که به ما دادند موفق شدیم نیمی از آن را محقق کنیم که مبلغ 150 میلیون ریال برای کمک در ساخت یک منزل مسکونی در سی سخت اقدام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان گفت: موضوع کمک به ساخت عتبات عالیات توسط مردم 500 میلیون ریال کمک شد که این مبلغ توسط بسیج سازندگی جمع‌‌آوری شد و همچنین کمک‌هایی برای آزادی زندانیان به همت بسیج سازندگی توسط مردم جمع‌آوری شده است.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود در خصوص انتخابات پیش رو ابراز داشت: با توجه به انتخاباتی که پیش رو داریم و همچنین وضعیت کشور و موضوع تحریم‌ها و گرانی‌ها که با آن روبرو هستیم و نارضایتی‌هایی که موجود است بی‌انگیزه‌گی را برای حضور مردم در پای صندوق رای به وجود آورده‌اند و قطعاً بهره‌برداری‌هایی که دشمنان نظام از آن خواهند برد و با پوشش‌هایی که برای نه به انتخابات راه انداختند  می‌خواهند توده‌هایی از مردم را در پای صندوق رأی محروم کنند.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: رسالت همه ما تک تک این است که در برابر این اقدامات دشمن که بیشتر آن از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای انجام می‌شود و بازتاب دارد برای خنثی‌سازی موارد در این زمینه از تجارب اصحاب رسانه استفاده شود تا بتوانیم جلوی این موضوع را بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان رسالت بسیج و سپاه را تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم برای کشور اثربخش باشیم و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و موضوعی که خیلی برای ما مهم است و ما به آن مقید هستیم حضور حداکثری است بدون اینکه ورود به مصادیق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انتخابات یک ظرفیت بالایی دارد که سبک صحبت‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در چند سخنرانی اخیر در خصوص کاندیداهای احتمالی بود که باید مطالبه‌گری از آنان به عنوان یک فرصت استفاده شود و با مطالبه‌گری و با حضور خود در پای صندوق‌های رای آینده خودمان را ترسیم کنیم و این آینده‌نگری به مطالبه‌گری امروز ما از کاندیداها ارتباط دارد.

دعوت طلاب ایرانی مقیم نجف اشرف از "آیت الله رئیسی" برای حضور در انتخاباتجزئیات جلسه نمایندگان با وزیر خارجه درباره فایل صوتی/ ظریف: به هیچ وجه نامزد انتخابات نمی‌شومعضو مجلس خبرگان: ‌‌مردم با شرکت در انتخابات آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب اعلام می‌کنند‌

وی تصریح کرد: بیشترین اثری که در انتخابات می‌توانیم گذاشت کار رسانه‌ای است و تاثیر فضای مجازی و کار رسانه‌ای و انعکاس اخبار و نحوه آن می‌تواند مردم را به آینده امیدوار کند تا در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و موجی از حضور و نقش آفرینی را در مردم تبلیغ کنیم و در این زمینه امیدآفرینی ایجاد شود.

سرهنگ ابراهیمی افزود: دشمن به شکلی در حال بهره‌برداری است که کلیت نظام را بد جلوه دهد و از همین مشکلاتی که در جامعه وجود دارد که یا از روی عمد و یا سهو توسط مسئولان به وجود آمده است و حالا یا تحریم و ناکار آمدی بوده از آن بهره‌برداری می‌کند که باید در برابر فعالیت‌های دشمن با کارهای پسندیده و تولید محتواهای امیدآفرین به هر سبک و شکلی که می‌توانیم این کار را انجام دهیم تا در اردستان همچون گذشته شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/802/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم در پای صندوق رای حضور حداکثری مردم سپاه اردستان بسیج سازندگی فعالیت ها برای حضور رای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق پاسخی به دشمنان و جبهه باطل بود.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی عصر سه‌شنبه در همایش طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی در سمنان افزود: طی ۴۵ سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شدیم و دشمنان همچنان دشمنی خود را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی تا پای جان ایستادند و دشمن را شکست دادند و بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی پیروز خواهیم شد.

به گفته وی قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) برای به سرانجام رسانی نهضت آبرسانی به روستاها عزم جزم دارد.‌

سردار فدوی بیان کرد: مسوولان همراه و مردم‌ متحد استان سمنان در موضوع سازندگی پیشگام کشور هستند.‌

وی اظهار کرد: به اعتراف مقامات آمریکایی طی ۴۵ سال اخیر امریکا هیچ‌پیروزی مقابل ملت ایران نداشته و هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می شود.‌

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد و معیشت موضوع تمام وقت مردم است، گفت: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه بدانند ما در این جبهه پیروز هستیم.

عملیات وعده صادق سیلی محکم بود

استاندار سمنان در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سمنان اظهار کرد: انجام عملیات پیروز وعده صادق سیلی محکمی به چهره منحوس و کودک کش اسرائیل بود.

سیدمحمدرضا هاشمی افزود: سمنان در حوزه‌های مختلف تولید دارای جایگاه‌های ارزشمند است که این مهم با همکاری و همدلی مردم و مسوولان به دست آمده است.

وی اضافه کرد: اقدام‌های خوبی در حوزه آبرسانی به روستاهای سمنان توسط بسیج سازندگی شکل گرفته است.‌

استاندار سمنان گفت: یکی از دغدغه‌های واحدهای تولیدی و صنعتی این استان کمبود نیروی کارگری است.

یکهزار و ۶۰۰ خانه محرومان در دست ساخت و مرمت است

فرمانده سپاه قائم (عج)‌ سمنان گفت: یکهزار و ۶۰۰ خانه برای محرومان این استان در دست مرمت و ساخت است.‌

سردار سرتیپ دوم منصور شوقانی در این همایش افزود: ۲ هزار و ۹۶ خانه در راستای طرح نهضت ملی مسکن توسط بسیج سازندگی در دست ساخت است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با اتکا به جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و محرومیت زدایی در خدمت مردم است.‌

به وی تا کنون ۶۸۰ تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بسیج سازندگی سمنان با دستگاه‌های مختلف اجرایی منعقد شد.

سردار شوقانی افزود: اشتغالزایی برای سه‌هزار و ۱۰۰ نفر با پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ محقق شد.‌

فرمانده سپاه قائم (عج)‌ سمنان گفت: فعال‌سازی یکهزار و ۱۵۰ صندوق قرض‌الحسنه از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در این استان است.

سردار فدوی به منظور شرکت در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در سمنان از جمله افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای سمنان به این استان سفر کرد.

دیگر خبرها

  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد